  • Data: 2010-02-01 13:11:35
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cztery pisze:

    > Przeciez w N nie ma co ogladac.

    hmmmm.

    > Nie ma tam ani National Geographic ani Planete. Nie uswiadczysz Canalow
    > +. Nie ma zadnego programu Polsatu.

    na polsat dawno nasikałem, jedynie brakowało mi meczy siatkówki i
    ręcznej, ale to jest raz na rok.
    planet miałem w kablu od wielu lat i dla mnie to frncuska kupa.
    ng nie ma, ale jest ng wild hd, discovery hd, myślisz że większość
    materiałów nie jest podobna?

    a co takiego jest na canal+ ? sport - nie dla mnie
    film? tu jest 2 x nfilm hd + vod

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion