  • Data: 2010-02-01 14:44:12
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-01 15:08, pawell32 pisze:

    > co Ty powiesz??? naprawdę.
    > ja to mam od kilku lat.

    No i? Se miej, bronię Ci? W CP też są.

    > ale
    > to ściągaj.
    > zapukają kiedyś

    A niech pukają.

    Poza tym, nie zrozumiałeś przekazu: Ja nie potrzebuję nagrywania. Nie
    mam potrzeby nagrywania i nagrywania i nagrywania. Dość mam w życiu
    zajęć, żeby musieć nagrywać. Zwłaszcza, jak oferta taka do dupy jak w n,
    że się jej nawet wstydzą podać na WWW.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek