  • Data: 2010-02-01 13:59:44
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-01 14:42, pawell32 pisze:
    > to juz nie moja wina

    Tyk samu jak ni twyja wiuna, ży ni umiasz pisuć py pulski.

    > ponoć się sportem interesujesz,

    Ja? Zupełnie mnie on nie interesuje. Nienawidzę sportu.

    > a tam masz 2 kanały - n sport i tvp
    > sport + inne. nawet jeżeli miałby płacić za sam tvn to wolę niż nabijać
    > kase solożowi

    No to, że masz osobiste fobie, to wiesz... Ja np. nie chcę płacić
    wykształciuchom. Niech sobie robią wykształciuchową telewizję ile
    wlezie, ale beze mnie. Mnie Drzyzga nie dżyzga, a ich szkło ze mną nie
    kontaktuje.

    > kurde zapomniałem, że polsat dopiero zaczyna wchodzić w temat nagrywania

    Mówisz o czymś ala magnetowid? No to w CP są dekodery z nagrywaniem, ale
    nagrywanie mi na nic. Jakbym chciał nagrywać, to bym se ściągał z sieci.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek