  • Data: 2010-02-01 15:56:00
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i? Se miej, bronię Ci? W CP też są.

    dopiero

    > Poza tym, nie zrozumiałeś przekazu: Ja nie potrzebuję nagrywania.

    zrozumiałem, tylko jakbyś potrzebował to i tak dostępne jest od
    niedawna. a ja wytykam minusy

    Nie
    > mam potrzeby nagrywania i nagrywania i nagrywania. Dość mam w życiu
    > zajęć, żeby musieć nagrywać.

    ja właśnie po to nagrywam, by zobaczyć wieczorem to co mnie
    interesuje.

    Zwłaszcza, jak oferta taka do dupy jak w n
    dalej mi nie odpowiedziałeś co takiego jest w polszmacie, czego nie
    ma w n, a co warto mieć. ale nie wymieniaj mi kanałów typu domo czy podobne.

    > że się jej nawet wstydzą podać na WWW.

    jak nie umiesz korzystać z netu to nie gadaj, że cały net jest do dupy.
    ja też nie lubię flasha, ale to akuraj jest czytelne

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion