  • Data: 2011-03-10 00:44:09
    Temat: Re: Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    hq=&hnear=Krak%C3%B3w,
    +Krak
    > ow,+Lesser+Poland+Voivodeship,
    +Poland&ll=50.081048,19.937405&spn=0.000276,0.000
    > 576&t=h&z=21
    >
    > ROTFL

    Dobra nic, auto już zwiezione w bezpieczniejsze miejsce,
    gdzie sobie postoi :)
    i chyba poleci na allegro za jakieś grosze bo sensu nie ma
    go naprawić czasowo. zastąpi go Volvo V70 chyba lub Safrane
    lub coś innego trwałego - vel satis ?

    Pozdrawiam!