  • 1. Data: 2010-04-20 14:23:36
    Temat: Alarm do foki
    Od: Pablo <p...@s...pl>

    Witam,
    Mam aktualnie autoalarm z pilotami cobra 7777 (alarm bodajże cobra 3100
    - samochód to focus mk1 kombi w dieslu). Coś się z nim stało i syrena
    nie wyje (przy czym syrena jest sprawna), panowie w serwisie
    powiedzieli, że będzie mnie naprawa kosztować ok 200-300pln. W związku z
    tym pytanie - jaki alarm do tych 300pln polecacie (większość z tego co
    wiem da się założyć samemu)? Alarm musi być z atestem (tak abym w PZU
    miał zniżkę na AC :P)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2010-04-20 14:51:24
    Temat: Re: Alarm do foki
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 14:23:36 +0200, Pablo napisał(a):

    > Mam aktualnie autoalarm z pilotami cobra 7777 (alarm bodajże cobra 3100
    > - samochód to focus mk1 kombi w dieslu). Coś się z nim stało i syrena
    > nie wyje (przy czym syrena jest sprawna), panowie w serwisie

    Pewnie został zalany tym dieslem, musiałeś go zanurzać?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-04-20 15:18:27
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Pablo pisze:

    > Witam,
    > Mam aktualnie autoalarm z pilotami cobra 7777 (alarm bodajże cobra 3100
    > - samochód to focus mk1 kombi w dieslu). Coś się z nim stało i syrena
    > nie wyje

    Nie wyje bo w dieslu. Pewnie zamokła :)

    > Alarm musi być z atestem (tak abym w PZU
    > miał zniżkę na AC :P)

    Abyś miał zniżkę, to poza atestem alarmu musisz mieć założony w
    autoryzowanym zakładzie (niekoniecznie w aso, ale w takim, który ma
    autoryzacje na dany alarm, którego atest uznaje PZU i mieć papier, który
    mówi, że oni go założyli.

    pzdr
    --
    Piotr Czyż

  • 4. Data: 2010-04-20 17:42:34
    Od: Pablo <p...@s...pl>

    W dniu 20.04.2010 15:18, Piotr Czyż pisze:

    > Nie wyje bo w dieslu. Pewnie zamokła :)

    Jak podpięli na krótko sygnał to zaczęła wyć. Najprawdopodobniej coś z
    centralką

> [...]
    > autoryzowanym zakładzie (niekoniecznie w aso, ale w takim, który ma
    > autoryzacje na dany alarm, którego atest uznaje PZU i mieć papier, który

    Dzięki za info.

    pozdro

  • 5. Data: 2010-04-20 17:44:50
    Od: Pablo <p...@s...pl>

    W dniu 20.04.2010 14:51, Waldek Godel pisze:

    > Pewnie został zalany tym dieslem, musiałeś go zanurzać?

    Teraz się zastanawiam czy się śmiejesz czy nie...

    Info o tym, że jest to diesel dałem po to, ponieważ niektóre alarmy mają
    funkcję proTurbo...

  • 6. Data: 2010-04-20 17:52:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pablo wrote:

    > Mam aktualnie autoalarm z pilotami cobra 7777 (alarm bodajże cobra 3100
    > - samochód to focus mk1 kombi w dieslu). Coś się z nim stało i syrena
    > nie wyje (przy czym syrena jest sprawna)

    Przekręć auto na bok, żeby wylać paliwo z wnętrza, przepłucz wodą, wysusz
    (do suszenia możesz już postawić na kołach) i powinno działać. Nic
    dziwnego, że syrena nie działa poprawnie unurzana w oleju.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-04-20 22:07:28
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Pablo pisze:
> [...]
    > tym pytanie - jaki alarm do tych 300pln polecacie (większość z tego co
    > wiem da się założyć samemu)? Alarm musi być z atestem (tak abym w PZU

    Skoro to stary focus to PZU pewnie nie wymaga alarmu... i sam immo
    wystarczy. Czy daja jakas dodatkowa znizke ?