-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Akumulatory Jenox - uwaga na firme !
Date: Sat, 10 Feb 2018 19:22:53 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <p5nda2$m4t$1@node1.news.atman.pl>
References: <at7v07$98a$1@news.tpi.pl>
<9...@g...com>
<p5cf8j$iv3$1@node1.news.atman.pl> <p5d0jb$hhv$1@node2.news.atman.pl>
<5a7ac2a2$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1518286978 22685 89.69.207.111 (10 Feb 2018 18:22:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Feb 2018 18:22:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <5a7ac2a2$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624598
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-02-07 o 10:10, J.F. pisze:
> Od lat nie kupuje centry ... bo droga jest.
Mała uwaga. Parę lat temu, kiedy popełniłem błąd zakupu Centry było tak,
że niewiadomego powodu Centra w hipermarketach była wyjątkowo droga. Ale
poza nimi raczej było to tani akumulator. Teraz nawet nie chcę tego
weryfikować, mam uraz do marki.
> W normalnie uzywanym samochodzie akumulator wytrzymuje pare lat, wiec
> nie widze potrzeby kupowania "lepszego", dwa razy drozszego, jesli nie
> ma gwarancji na dwa razy dluzej :-)
No właśnie nie do końca! :-) Chciałem zwrócić uwagę, że gwarancję możesz
sobie, w przypadku niektórych firm, zwinąć w rulonik i wsadzić w d...
Dadzą Ci pierdylion lat gwarancji ale nawet nie próbuj z niej korzystać
bo i tak to Twoja wina. :-)
Gdyby mi nie było szkoda kasy, to dla jaj kupiłbym Centrę i prosto ze
sklepu wysłał w ramach reklamacji do producenta. Ciekaw jestem czy też
by odpisali "niepoprawna obsługa - klient zawinił" :-D
Cena akumulatora nie rzutuje na jakość obsługi klienta. W droższych
zwykle spada prawdopodobieństwo trafienia na minę, ale z drugiej strony,
nawet w najdroższych markach mogą stosować podobną politykę do w/w.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=