  • 1. Data: 2010-12-27 23:30:56
    Temat: Akumulatorki do myszy
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jaka mniej więcej żywotność mają akumulatorki? Mam w myszy radiowej na
    USB 2 szt. takich malutkich i nie wiem czy już kupić na wszelki wypadek
    na zapas czy nie. Jak się mysz rozładuje to pracuję na niej jako
    podłaczonej kabelkiem do USB do czasu aż się naładuje, ale któregoś dnia
    może być tak, że te akumulatorki padną.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-12-28 01:34:10
    Temat: Re: Akumulatorki do myszy
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    >Jaka mniej więcej żywotność mają akumulatorki?

    Od dwóch miesięcy do sześciu lat :)

  • 3. Data: 2010-12-28 04:00:24
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 00:30:56 +0100, animka wrote:
    > Mam w myszy radiowej na USB 2 szt. takich malutkich i nie wiem
    < czy już kupić na wszelki wypadek na zapas czy nie.

    Myszy generalnie pobieraja niewiele energii. Kup akumulatory "odporne" na
    samorozladowanie, np Sanyo Eneloop 2000 mAh. www.eneloop.info
    Najlepiej w nowej wersji UTGA (zywotnosc wydluzona o 50% - nominalnie do
    1500 cykli pracy).
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2010-12-28 06:10:24
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >Jaka mniej więcej żywotność mają akumulatorki?

    Nie ma reguły. Sanyo padły mi po roku, a jakieś Tronic z Lidla za 12zł/4szt.
    działają już kilka lat. :-)

  • 5. Data: 2010-12-28 06:58:40
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 00:30:56 +0100, animka napisał(a):

> [...]
    > na zapas czy nie. Jak się mysz rozładuje to pracuję na niej jako
    > podłaczonej kabelkiem do USB do czasu aż się naładuje, ale któregoś dnia

    W mojewj myszy wytrzymuja 5 miesiecy.

  • 6. Data: 2010-12-28 07:13:03
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:ifbnco$5h5$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > samorozladowanie, np Sanyo Eneloop 2000 mAh. www.eneloop.info
    > Najlepiej w nowej wersji UTGA (zywotnosc wydluzona o 50% - nominalnie do

    Ale animce chodzi, o ile dobrze rozumiem, o AAA a nie AA
    Jeżeli Eneloopy są w tej mniejszej wersji to też bym polecał.

    Widzę, że są.

    Artur(m)

  • 7. Data: 2010-12-28 07:15:07
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W mojewj myszy wytrzymuja 5 miesiecy.

    Ale padają bo "padają", czy "padają" w sensie
    rozładowują?

    Artur(m)

  • 8. Data: 2010-12-28 09:10:32
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 08:15:07 +0100, Artur(m) napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale padają bo "padają", czy "padają" w sensie
    > rozładowują?
    >
    > Artur(m)

    Rozladowuja.

  • 9. Data: 2010-12-28 11:10:17
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Rozladowuja.

    Całkiem do zniesienia:)

  • 10. Data: 2010-12-28 16:43:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-28 02:34, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Od dwóch miesięcy do sześciu lat :)

    To chyba nie warto nic na zapas kupować, bo termin ważności przeleci.

    --
    animka