  • 1. Data: 2010-12-26 18:40:22
    Temat: przegrzewanie sie PC...a brak pomysłów..
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    komputer sie wyłącza przy zbyt duzym obciążeniu procesora -i czasie..
    Probowałem juz wszystkiego przy właczeniu jakiejś konwersji dvd- gdzie
    obciezennia procesora wzrasta na 100%, program speedtest, w jedym z czujników
    pokazuje szybki wzrost temperatury.. i wystarczy kilka - kilkanascie minut w
    takim stresie i sie wyłącza..
    Ale nie wiem który to czujnik...
    Załozyłem porządny radiator i wentylator na procesor, na radiatorze fabrycznym
    chipsetu dałem wiatrak- troche pomogło- ale tylko spowolniło to przegrzewanie
    sie komputera- co w efekcie powoduje zadziałanie zabezpieczen i wyłaczenie
    komputera. Nie mam mozliwosci w biosie zmienić temperatury wyłączenia. Wyłacza
    sie gdzies gdy- speedtest pokazuje ok 90st.
    Nie mam juz siły do tej płyty głownej czy procesora- ( gigabyte i amd 5200+)
    Moze macie jakiś program który sztucznie ustala maxymalne obciezenie procesora-
    na np 50%
    BO przy takiej wartosci moze chodzic godzinami...

  • 2. Data: 2010-12-26 18:46:09
    Temat: Re: przegrzewanie sie PC...a brak pomysłów..
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:if826e$2b0$...@i...gazeta.pl,
    BETON <b...@m...pl> nastukał:
    > Nie mam juz siły do tej płyty głownej czy procesora- ( gigabyte i amd
    > 5200+)

    to wymień najpierw płytę, a potem jak to nie da to proca.

    --
    VSS

  • 3. Data: 2010-12-26 18:59:55
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jak to nie wiesz, uruchamiales Everest?

    Niektore plyty maja w biosie opcje pozwalajaca wylaczyc jeden rdzen, to
    powinno obnizyc temperature.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2010-12-26 19:23:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup
    > Niektore plyty maja w biosie opcje pozwalajaca wylaczyc jeden rdzen, to
    > powinno obnizyc temperature.

    O ile? 1-2 stopnie?

  • 5. Data: 2010-12-26 19:24:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BETON" napisał w wiadomości grup
    > BO przy takiej wartosci moze chodzic godzinami...

    To załóż porządnie chłodzenie.

  • 6. Data: 2010-12-26 19:40:12
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > komputer sie wyłącza przy zbyt duzym obciążeniu  procesora -i czasie..

    Pewnie masz za słaby docisk radiatora do procesora.
    Choć przy płycie pod AMD to trochę dziwne.

  • 7. Data: 2010-12-26 19:52:01
    Od: "Malanczyk" <m...@i...pl>

    Mam ten sam problem . Jak dotąd wydawało mi się, że grupy news to rzetelne
    źródło fachowej wiedzy.

    Pozdrawiam, M.

  • 8. Data: 2010-12-26 19:56:23
    Od: "Maltanczyk" <m...@i...pl>

    Mam ten sam problem . Jak dot?d wydawa3o mi sie, ?e grupy news to rzetelne
    ?ród3o fachowej wiedzy.

    Pozdrawiam, "Maltańczyk" (z Jowisza)

  • 9. Data: 2010-12-26 20:02:31
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    A to nie będzie wina przegrzewania się chipsetu? Do tego dodałbym brak
    przepływu powietrza w obudowie.

  • 10. Data: 2010-12-26 20:03:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 20:56:23 +0100, Maltanczyk napisał(a):

    > Mam ten sam problem . Jak dot?d wydawa3o mi sie, ?e grupy news to rzetelne
    > ?ród3o fachowej wiedzy.

    W ramach tej rzetelnej wiedzy było coś o MIME, deklaracjach kodowania,
    zasadach cytowania, top-postingu i tym wszystkim, co związane jest z
    pisaniem na newsy, czy tą część pominąłeś?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much