  • 21. Data: 2011-01-07 03:55:41
    Temat: Re: Akumulatorki do myszy
    Od: "Ala Baster" <p...@e...com>

    Z tego, co mi wiadomo ok 1000 ładowań

    buziaczki, Ala

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ifb7jq$2ma$1@node1.news.atman.pl...
    Jaka mniej więcej żywotność mają akumulatorki? Mam w myszy radiowej na
    USB 2 szt. takich malutkich i nie wiem czy już kupić na wszelki wypadek
    na zapas czy nie. Jak się mysz rozładuje to pracuję na niej jako
    podłaczonej kabelkiem do USB do czasu aż się naładuje, ale któregoś dnia
    może być tak, że te akumulatorki padną.

    --
    animka