  • 41. Data: 2009-04-21 13:01:48
    Temat: Re: Akumulatorki NB-2LH do canona 400D - zamienniki
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> .
    > see_you pisze:
    > Znany producent, i...
    > ... markowych baterii, dodajmy.
    > Z czego morał, że w ogóle nie należy kupować sprzętu
    > na aku li-pol, li-ion, obojetne: firmowego, niefirmowego,
    > bo "nie dosc ze zniszczy sprzet za dwadziescia baniek,
    > to jeszcze reke urwie i pol glowy" - jak sądzę :)

    Ciekawy wniosek.
    Tym bardziej, ze zaden producent nie obiecuje,
    ze jego sprzet tego nie zrobi.
    Ale, kto nie ryzykuje...
    --
    see_you

  • 42. Data: 2009-04-21 16:04:40
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 14:01:48 +0100, see_you napisał(a):

    > Ciekawy wniosek.
    > Tym bardziej, ze zaden producent nie obiecuje,
    > ze jego sprzet tego nie zrobi.
    > Ale, kto nie ryzykuje...

    Są tacy producenci, którzy niczego nie obiecują, oprócz emocji już od
    momentu zakupu...
    A tak apropos, jak ci założą rozrusznik serca, to bateryjki też z
    allegro? Masz już sprawdzone źródło.
    pzdr
    Piotr

  • 43. Data: 2009-04-21 16:41:01
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Piotr" <p...@w...pl> wrote in message

    > Są tacy producenci, którzy niczego nie obiecują, oprócz emocji już od
    > momentu zakupu...
    > A tak apropos, jak ci założą rozrusznik serca, to bateryjki też z
    > allegro? Masz już sprawdzone źródło.

    Ile razy musze powtarzac, ze nie kupuje na Allegro???

    Ten temat byl juz tutaj przerobiony, ale zebys nie poczul sie
    lekcewazony odpowiem:
    Rozumiem, ze sam kupisz do tego celu baterie Sony
    - podobne do tych, ktore rozgrzewaly sie tak skutecznie
    ze powodowaly pozar mieszkania...

    I moze zakonczmy te dyskusje.
    --
    see_you

  • 44. Data: 2009-04-21 21:35:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Apr 2009, see_you wrote:

    > Zycie bez karty kredytowej jest nie tylko upierdliwe ale i niebezpieczne!
    > I to wcale nie dlatego, ze mozna latwo zadluzac sie i powoli splacac,
    > ale przez bezpieczenstwa zakupow. Znam ludzi, ktorzy zrobili zakupy
    > za kilka tysiecy funtow i zaplacili gotowka - firma zbankrutowala
    > zanim dostarczyla im towar (kuchnie) i tyle widzieli swoja kase.

    Wiesz, życie jest w ogóle niebezpieczne.
    Miałem konkretne pytanie - bo w innym celu *nie* potrzebuję KK.

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2009-04-22 06:17:04
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 17:41:01 +0100, see_you napisał(a):

    > Ile razy musze powtarzac, ze nie kupuje na Allegro???

    Allegro to główne miejsce zbytu towaru "gdzies z dalekiego wschodu za
    jakies grosze", więc nie ma wiekszego znaczenia gdzie sobie kupiłeś
    ten produkt, chodzi o jego pochodzenie.
    A pytanie zadałem ci dosyć proste, czy też byś tam kupił baterię do
    swojego rozrusznika serca?
    Dostałem w odpowiedzi ple, ple.
    pzdr
    Piotr

  • 46. Data: 2009-04-22 15:23:31
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Piotr" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ten produkt, chodzi o jego pochodzenie.
    > A pytanie zadałem ci dosyć proste, czy też byś tam kupił baterię do

    Ale jestes namolny...
    see_you

  • 47. Data: 2009-04-23 15:06:37
    Od: n...@g...com

    On Apr 18, 6:39 pm, "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>
    wrote:
    > Witam
    >
    > Czy ktos moze polecic dobry zamiennik akumulatorka NB-2LH (do canon'a 400D)
    > sprawdzony osobiscie i kosztujacy do 50 zlotych ?
    >
    > Dziekuje za podzielenie sie informacjami

    at http://www.digital-camera-batteries.net/canon/nb-2lh
    .htm
    Battery Code: NB-2LH
    Chemistry: Li-ion