  • Data: 2018-04-29 19:01:29
    Temat: Re: Akumulatorki Esperanza
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 kwietnia 2018 11:48:00 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

    > Sporo do ~0.9V i bez problemu zuzywa akumulatorek do konca.
    > Ale jak pisalem - kolega ma taka, co zuzywa tylko do polowy ...

    No wlasnie roznie jest, dlatego tam wyzej pytalem watkotworce jak mu sie te myszki
    sprawuja na bateriach.
    Jak kiepsko to jest duza szansa ze na akumulatorach bedzie rownie slabo a koszty
    duze. Wtedy rozwiazaniem bedzie wymiana myszek. Chyba ze to problem pracowy z
    administracji panstwowej :)

    > Myszka ta sama ?
    >
    > Bo i myszki sie imo poprawily, coraz mniej pobieraja.

    No wlasnie widac bylo pare lat temu zmiane. Od pewnego czasu firmowe myszki mimo ze
    bezprzewodowe nie powoduja zbytniego ruchu w szufladzie z bateriami.
    Czasem wrecz tak jak pisalem, zadawalaja sie bateriami zuzytymi.
    Choc nie kojarze czy lepszy w tym jest pilot czy myszka i w ktora strone idzie
    przeplyw bateryjny...