  • Data: 2018-04-29 18:47:23
    Temat: Re: Akumulatorki Esperanza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-04-29 o 06:24, s...@g...com pisze:
    >U mnie też. Weź pan czekaj 2 godziny zanim się naładuje. A głupiutka
    >ładowarka to i więcej czasu.

    Ale jaki problem ?
    nowy akumulator z pudelka/torby, stary do ladowarki, potem do pudelka
    torby, i sie tylko cieszymy, ze udalo sie ogniwo odswiezyc :-)

    >I właśnie to... to...
    >Mycha jest na zwykłą baterię 1,5V, akumulatorek ma 1.2V. Ciekawe do
    >jakiego napięcia mycha działa.

    Sporo do ~0.9V i bez problemu zuzywa akumulatorek do konca.
    Ale jak pisalem - kolega ma taka, co zuzywa tylko do polowy ...

    > Wprawdzie akumulator ma bardziej płaską charakterystykę
    > rozładowania, ale jest też raczej dla większych prądów przeznaczony.
    > Podsumowując, w pracy u mnie również stał sobie kubełek z
    > akumulatorami padniętymi co działały w myszce po kilka dni i zgon. W
    > końcu zabrałem je na porządną ładowarkę, refresh i połowa wstała a
    > połowa w kubeł. Czyli wsadzanie ich w myche szkodzi.

    a) bylo kupic eneloopy, a nie esperanze :-)
    b) jesli to taka myszka jak powyzej ... byc moze ...

    >Paluszek z Ikei w Logitechu działa mi ponad pół roku... a może rok?
    >nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy go wymieniałem ale wuj dawno.

    Myszka ta sama ?

    Bo i myszki sie imo poprawily, coraz mniej pobieraja.

    J.