-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!e
nother.net!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Akumulator - pojemnosc
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <581f99a1$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<581faa46$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
<nvohvj$ocj$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
From: Irokez <n...@w...pl>
Date: Mon, 7 Nov 2016 19:15:22 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <nvohvj$ocj$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5820c4bb$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178-37-191-125.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1478542523 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 645 178.37.191.125:50969
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2025
X-Received-Body-CRC: 3772513767
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592092
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-11-07 o 01:28, sirapacz pisze:
>
>> Z drugiej strony, jak starcza takie 45Ah (nie trzymasz go z włączonym
>> radiem godzinami czy też nie masz super-hiper umpa umpa audio) to po co
>> przepłacać? Jak chcesz weź sobie numer większy i tyle.
>
> bo w zimie przy -30 każda Ah na wagę złota, poza tym stopniowo będzie
> tracił pojemność i większy dopiero po jakimś czasie będzie miał
> nominalną pojemność mniejszego.
>
Do jakiegoś trupa może i tak
Mi 2.4JTD zapalał bez problemów w zimie na 8 letniej Varcie 42Ah
bodajże, bo wpadłem na pomysł aby wymienić sobie akumulator na Centrę,
tfu, Fiuturę 75Ah chyba, która podziałała 3 tygodnie. Stary oczywiście
zdałem przy zakupie...
Zanim udało się dostać nowy (co jest nie lada wyczynem kupując u
"prywaciarza") to cały luty z temperaturami w okolicach do -10 stopni,
zjeździłem taką Vartą wyciągniętą ze starego Fiata Siena.
No ale poranne -26 stopni (auto stało na dworze) też nie zrobiło
wrażenia na 2.4JTD.
A jak benzyna...
--
Irokez
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.16 19:18 Irokez
- 07.11.16 19:37 Jacek Maciejewski
- 07.11.16 19:43 J.F.
- 07.11.16 20:14 Tomasz Gorbaczuk
- 07.11.16 20:18 Tomasz Gorbaczuk
- 07.11.16 20:20 Tomasz Gorbaczuk
- 07.11.16 23:22 PiteR
- 08.11.16 07:50 J.F.
- 08.11.16 09:10 sirapacz
- 08.11.16 09:42 Shrek
- 08.11.16 10:01 J.F.
- 08.11.16 10:08 Jacek Maciejewski
- 08.11.16 10:20 Jacek Maciejewski
- 08.11.16 10:27 Shrek
- 08.11.16 10:40 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod