  • Data: 2016-11-07 19:15:22
    Temat: Re: Akumulator - pojemnosc
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-07 o 01:28, sirapacz pisze:

    > bo w zimie przy -30 każda Ah na wagę złota, poza tym stopniowo będzie
    > tracił pojemność i większy dopiero po jakimś czasie będzie miał
    > nominalną pojemność mniejszego.

    Do jakiegoś trupa może i tak
    Mi 2.4JTD zapalał bez problemów w zimie na 8 letniej Varcie 42Ah
    bodajże, bo wpadłem na pomysł aby wymienić sobie akumulator na Centrę,
    tfu, Fiuturę 75Ah chyba, która podziałała 3 tygodnie. Stary oczywiście
    zdałem przy zakupie...
    Zanim udało się dostać nowy (co jest nie lada wyczynem kupując u
    "prywaciarza") to cały luty z temperaturami w okolicach do -10 stopni,
    zjeździłem taką Vartą wyciągniętą ze starego Fiata Siena.
    No ale poranne -26 stopni (auto stało na dworze) też nie zrobiło
    wrażenia na 2.4JTD.

    A jak benzyna...

    --
    Irokez