    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
    Date: Thu, 24 Feb 2011 13:07:10 +0100

    On Thu, 24 Feb 2011 03:36:35 -0800 (PST), Czarek Daniluk
    <c...@c...com> wrote:

    >Najpierw poradziłbym Koledze wziąć amperomierz w dłoń i sprawdzić
    >pobór prądu na postoju.

    że coś żre to ja wiem i bez pomiaru :-)
    Ale nawet jak ustalę dokładnie ile żre, to i tak zapewne nie będę
    wiedział co (chyba, żeby pracowicie pomierzyć na bezpiecznikach).
    Elektryki w aucie trochę jest, autoalarm też.

    Może ma ktoś pod ręką rozpiskę bezpieczników w alhambrze
    (sharanie/galaxy) np. jako link? Może warto poszukać - zaoszczędzę
    kłopotu i noszenia ołowiu (niestety nie mam 220V w garażu).