  • Data: 2011-02-22 13:29:10
    Temat: Re: Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Srebrny Bosch szybko mi padł (podobnie niektóre inne firmowe), więc się
    wyleczyłem i jestem bardzo zadowolony z Makro Cashowego Budgeta (Centra
    Poznań czyli Varta) z promocji.
    90 Ah, 6 cylindrów TD, kręci jak głupi nawet przy mrozie.
    Musiałem mieć "niski" aku, bo wziąłbym 100 Ah, ale nie chciałem ryzykować
    zwrotu.
    Swoją drogą i tak go parę razy wyczerpałem pracując za długo notebookiem
    (zasilacz 90 W).

    Jeszcze w Norauto niezłe oferty się trafiały na Vartę (np.
    wariant "rutchfest" czyli wstrząsoodporny, na polskie drogi jak znalazł ;))
    Dużo zalezy od kursu euro i ceny ołowiu w Londynie ;-)

    -----

    > Z niedawnego researchu po sklepach wyszlo mi, ze Bosch ma lepszy stosunek
    parametrow do ceny.