-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
.POSTED!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Akumulator - część druga.
Date: Tue, 01 Nov 2011 17:04:30 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 12
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-75-133-230.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1320163723 23609 89.75.133.230 (1 Nov 2011 16:08:43 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Nov 2011 16:08:43 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2410344
[ ukryj nagłówki ]On 2011-10-31, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:
> PS: będzie ciąg dalszy, na razie jestem ciekawy opinii.
Napięcie zmierzone na akumulatorze: 0,7V (słownie: siedem dziesiątych
volta). Aku został podłączony do prostownika na 20h (56Ah nominalnie,
prąd ustawiony na 2A). Po półtora tygodnia jeżdżenia co drugi dzień -
działa, silnikiem kręci normalnie. Jest szansa, że do sprzedaży
dociągnie.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.11 19:30 J.F.
- 01.11.11 19:38 J.F.
- 01.11.11 21:10 Krzysiek Kielczewski
- 07.11.11 10:21 Artur M. Piwko
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=