    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Aktywny split sygna?u RGB
    Date: Wed, 1 Dec 2021 19:20:01 +0100

    On 01/12/2021 16:27, a...@m...uni.wroc.pl wrote:
    > (dzwonienie). Sygnal jest slabszy, napiecie wyjscia to 1/3
    > napiecia na wejsciu.

    Zrobiłem i taki wiele lat temu. Nie, nie toleruje, nie da się tego nawet
    kompensować jasnością. Wymagany jest wzmacniacz, oraz jest za ciemny.

    > lepsze wzmacniacze, ale nie wiem jak/gdzie kupic odpowiedni
    > scalak nie placac 10-100 razy wiecej niz za gotowe
    > urzadzenie.

    Kilka AD mogę mieć od ręki, ale kiedyś robiąć na AD bodaj 1260, dostałem
    obraz bardzo kiepski. Znacznie poniżej oczekiwań, przypuszczalnie
    zrobiłem coś źle.

    Jak trafi mi się jeszcze coś innego, to z ciekawości sprawdzę.

    Na razie liczyłem na gotowca.

    W starych kartach VGA bywały na wyjściu "nadajniki lini" o wzmocnieniu
    1, zdaje się że nawet nie wymagały rezystora 75Ohm, miały wbudowany.
    Niestety, nie spisałem co to było za cudo, ale miało 8 nóg i 3 nadajniki
    w środku.