  • Data: 2021-12-02 00:41:33
    Temat: Re: Aktywny split sygnału RGB
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2021 o 23:02, heby pisze:

    > SCART posiada RGB.

    Nie wyczytałam tego w specyfikacji tego modelu :/ Masz może dane
    producenta? Nie szukałem szczegółowo, przyznaję.

    > 711MP uważa się za najlepszy model do większości sprzętu komputerowego z
    > lat 90. Prawdopodobnie z uwagi na bardzo dobrej jakości tor video (mało
    > szumu, ostry obraz), oraz mało agresywne deinterlace.

    No OK.

    > Oczywiście. Oprogramowanie w TV jest od 30 lat takie samo gówniane,
    > czyli przełaczenie źródła trwa 2sek. Programiście embedded nigdy się nie
    > zmieniają, a w nowszych urządzeniach potrafią osiągnąć czas 4 sek na
    > źródło.

    Też się zgodzę. Głupi dodatkowy tuner DVB-T jest szybszy o 80% niż TV
    wyprodukowany w tm samym roku...co czasem mnie wkurwia w Sony nawet bo
    przełącza się na tyle, że mogę się czasem iść odsikać :)

    > I to to pytam w pierwszym poście. Chce gotowy scalak nadajnika lini
    > video, najlepiej potrójny i bez strojenia czy kompensowania. Wejście,
    > wyjście, rezystor 75Ohm i kabel.

    To może jednak mocno analogowo na tranzystorach? Możesz użyć jakiegoś
    scalaka nawet jak się uprzesz :)

    > A mimo to obsługuje VGA i obsługuje dobrze, a przypadku mojej histori z
    > Amigą, ten tryb był ważniejszy niż RGB@PAL. I chciałbym go, z
    > sentymentu, przywrócić tak, jak kiedyś działały monitory multisync -
    > czyli automatycznie przełaczając wejście.

    Też działało to z opóźnieniem i raczej sekwencyjnie... na zasadzie
    "search in time".

    No aż się prosi o detekcję poziomu sygnału. Zwykły klucz :) Obawiam się
    że gotowca nie znajdziesz jednak.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>