  • Data: 2021-12-01 23:02:14
    Temat: Re: Aktywny split sygnału RGB
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/12/2021 22:46, LordBluzg(R) wrote:
    > Noto raczej chujowo, bo chyba nie ma wejścia RGB ten model

    SCART posiada RGB.

    > a w sumie
    > najlepiej by było

    711MP uważa się za najlepszy model do większości sprzętu komputerowego z
    lat 90. Prawdopodobnie z uwagi na bardzo dobrej jakości tor video (mało
    szumu, ostry obraz), oraz mało agresywne deinterlace.

    > i rozumiem że pilotem nie chcesz przełączać trybu
    > nawet z konwerterem RGB/VGA bez wyciągania kabli?

    Oczywiście. Oprogramowanie w TV jest od 30 lat takie samo gówniane,
    czyli przełaczenie źródła trwa 2sek. Programiście embedded nigdy się nie
    zmieniają, a w nowszych urządzeniach potrafią osiągnąć czas 4 sek na źródło.

    > Pozostaje chyba ręczna konstrukcja

    I to to pytam w pierwszym poście. Chce gotowy scalak nadajnika lini
    video, najlepiej potrójny i bez strojenia czy kompensowania. Wejście,
    wyjście, rezystor 75Ohm i kabel.

    > z automatu. Problemem zatem jest sam TV w sumie bo to raczej jakaś
    > hybryda. Większość TV miała wejście RGB/AV. Amisia była klecona dla
    > RGB/VID a nie VGA/VID.

    A mimo to obsługuje VGA i obsługuje dobrze, a przypadku mojej histori z
    Amigą, ten tryb był ważniejszy niż RGB@PAL. I chciałbym go, z
    sentymentu, przywrócić tak, jak kiedyś działały monitory multisync -
    czyli automatycznie przełaczając wejście.