  • 31. Data: 2012-10-02 09:37:56
    Temat: Re: Aktualizacje Androida
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2012 04:18, Pszemol pisze:
    > Jak zwykle naginasz rzeczywistość aby pasowała do Twoich złudzeń.
    > Nie robię rozeznania czy czegoś nie skopali tylko chciałem sprawdzić
    > czy prawdą jest to co się mówi w sieci o nowym programie mapowym.

    Tzn. mapa jest jak powinna być czy jest skopana i chciałeś to
    potwierdzić przed zainstalowaniem bubla? Dlaczego nie wierzysz w
    doskonałość Apple??

    --
    Pozdr.

  • 32. Data: 2012-10-02 14:58:57
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...

    > Podałem przykład ilustrujący jak ludzie potrafią stać w kolejce po dużo
    > mniejsze rzeczy niż oczekiwany od ponad roku nowy krążownik floty Appla...
    > :)

    Porównałeś artykuły pierwszej potrzeby do zabawki niezbędnej do lansu...
    Ciekawe masz priorytety...

  • 33. Data: 2012-10-02 15:08:17
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    .eternal-september.org...

    > Natomiast nie znam przypadku aby nowy upgrade miał coś pogorszyc
    > istniejącego - zwykle albo ulepsza istniejące lub dodaje nowe funkcje.
    > Wtopa z mapami to chyba pierwsza tego typu sytuacja gdzie z upgrade trzeba
    > się mi wstrzymać do czasu gdy wypuszczą nową, poprawioną wersję map.

    Jak zwykle nie widzisz tego, czego nie chcesz zobaczyć...

    http://www.tablety.pl/apple_ios/ios-6-i-pierwsze-pro
    blemy/

    http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/systemy-opera
    cyjne/2011/10/ios-5-czyli-wielka-wpadka-applea
    http://www.dobreprogramy.pl/iOS-5.0.1-niezbyt-udana-
    aktualizacja,Aktualnosc,28771.html

    http://iphoneblog.pl/2010/06/22/ios-4-i-pierwsze-pro
    blemy/

    Tak, tak, wiemy... Ty takich problemów nie miałeś, więc nie istniały...
    Tak, tak, wiemy... To wina userów, wrogich sił, plam na słońcu, cyklistów,
    itd.

  • 34. Data: 2012-10-02 15:52:23
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał:

    > Tak, tak, wiemy... Ty takich problemów nie miałeś, więc nie istniały...
    > Tak, tak, wiemy... To wina userów, wrogich sił, plam na słońcu, cyklistów,

    To są w/g niego mało istotne rzeczy, które kompletnie nie mają znaczenia i nie
    przeszkadzają w codziennym korzystaniu z iPhona. A reszta co nie działa, to i
    tak jest zbędna, bo nikt z tego nie korzysta.

  • 35. Data: 2012-10-02 15:55:19
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    I nawet jakby 90% nie działało, to dalej będzie to najlepszy telefon świata, bo
    Apple nie robi rzeczy złych i ma patent na sukces najgorszego bubla.

  • 36. Data: 2012-10-02 18:49:41
    Od: atm <...@v...pl>

    > Hmmm, nowy update na Androida ;]
    > Ciekawe co skopie tym razem:
    > http://www.engadget.com/2012/10/01/verizon-iphone-5-
    mobile-data-bug-fix/

    Eksperymentu ciag dalszy:
    http://www.engadget.com/2012/10/01/early-ios-6-adopt
    ers-report-problems-getting-exchange-push-email/

  • 37. Data: 2012-10-02 19:08:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2012 18:49, atm pisze:
    mobile-data-bug-fix/
    > Eksperymentu ciag dalszy:
    > http://www.engadget.com/2012/10/01/early-ios-6-adopt
    ers-report-problems-getting-exchange-push-email/

    Klienci-betatesterzy apple nie tracą czasu :D

    --
    Pozdr.

  • 38. Data: 2012-10-03 04:49:53
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > To są w/g niego mało istotne rzeczy, które kompletnie nie mają znaczenia
    > i nie przeszkadzają w codziennym korzystaniu z iPhona. A reszta co nie
    > działa, to i tak jest zbędna, bo nikt z tego nie korzysta.

    A ty sie teraz wczuwasz w mojego adwokata???

  • 39. Data: 2012-10-03 04:49:54
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Tzn. mapa jest jak powinna być czy jest skopana i chciałeś to potwierdzić
    > przed zainstalowaniem bubla? Dlaczego nie wierzysz w doskonałość Apple??

    Czytasz tylko pierwsze zdanie wypowiedzi na którą odpisujesz? Przeczytaj
    cały tekst i postaraj się zrozumieć co tam napisałem.

  • 40. Data: 2012-10-03 04:49:55
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ale zaraz, mamy wolność wypowiedzi i ocen czy nie mamy?

    Oczywiście że zgadzam się, że mamy wolność wypowiedzi, I nikt Ci przecież
    nie przeszkadza w wyrażaniu swojego zdania, swoich opinii. Dyskutujemy
    tutaj natomiast z tymi opiniami bo moim zdaniem nie masz racji... nikt z
    głodu nie umiera, więc niepotrzebmnie robisz taką teatralną retorykę. Stoją
    w kolejce bo to metoda otrzymania zabawki. Nie ma tu żadnej magii, żadnej
    zagadki ani niczego dziwnego. Gdyby można było dostać iPhone5 bez stania w
    kolejce to przecież nie staliby, nie?

    > Wg. mnie ci ludzie reprezentują mentalność przedszkolaków tupiących
    > nóżkami gdy mama nie chce im kupić zabawki "tu i teraz".

    A wedlug mnie się mylisz - nie próbują oni bowiem wywierać presji na nikim.
    Porównanie do dziecka jest dla mnie dziwne i nie na miescu...

    > O już nie pamiętamy? :D

    Nie, nie pamiętam. Chodzi Ci o problemy iOS5.0 trwające tydzień? Takie
    wielkie halo?

    > Faktycznie - komicznie zjebane mapy, anteny, rozładowująca się losowo
    > baterie czy ostatnio purpurowa poświata na zdjęciach to pikuś przy
    > problemie związanym z brakiem możliwości przesłania kontaktu w jednym z
    > modeli telefonów :D Twoja hipokryzja mnie onieśmiela.

    Jaka hipokryzja znowu?? Sprawdź sobie znaczenie tego słowa, dobrze?