  • 21. Data: 2012-10-01 11:42:52
    Temat: Re: Aktualizacje Androida
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-10-01, o godz. 11:39:30
    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Tiaaa..takie cudowne i dopracowane te produkty od Apple (nie to co
    > Androidy), ale żeby zainstalować aktualizację Pszemuś robi rozeznanie
    > czy przypadkiem niczego nie skopali. To logiczne i zrozumiałe :)

    Emejzing logiczne (R) i emejzing zrozumiałe(R) ;-)

    Zdrówko

  • 22. Data: 2012-10-01 13:21:36
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ja mam pisać?
    > Niech piszą Ci co się na eksperyment z androidem dali nabrać.

    Hmmm, nowy update na Androida ;]
    Ciekawe co skopie tym razem:
    http://www.engadget.com/2012/10/01/verizon-iphone-5-
    mobile-data-bug-fix/

  • 23. Data: 2012-10-01 17:07:33
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał:

    > Emejzing logiczne (R) i emejzing zrozumiałe(R) ;-)

    To jest alladin i alladin.

  • 24. Data: 2012-10-02 03:42:36
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A nie miales wielkiej ochoty zainstalowac sobie upgrade, bo to nowe,
    > lepsze, na pewno emejzing ?
    > tylko doszly cie sluchy ze skopane, wiec wolales sie upewnic :-)
    >
    > Mapy rzeczywiscie sa amazing :-)

    Owszem, miałem ochotę zainstalować bo miała być w mapach nawigacja.
    Potem doczytałem że nie na iPhone 4 ale tylko na iPhone4S i 5, więc odeszła
    mi ochota na upgrade.

    Natomiast nie znam przypadku aby nowy upgrade miał coś pogorszyc
    istniejącego - zwykle albo ulepsza istniejące lub dodaje nowe funkcje.
    Wtopa z mapami to chyba pierwsza tego typu sytuacja gdzie z upgrade trzeba
    się mi wstrzymać do czasu gdy wypuszczą nową, poprawioną wersję map.

  • 25. Data: 2012-10-02 03:52:36
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Straszne, będą mniej emejzing w pracy/szkole?

    No możesz ironizować ale być może są ludzie którzy wolą sobie postać parę
    godzin niż czekać na nowa partię ktora przyjdzie za miesiąc lub dwa.

    > Tzn. oni te ajfony zaczęli produkować dzień przed premierą? ROTFL.

    Myślę że nie, ale to co wyprodukowali przed premierą i wysłali do sklepów
    wykupią wlaśnie kolejkowicze w jeden dzień.

    > To dlaczego nie stoisz?

    Odpowiedziałem już na to pytanie - wyciąłeś odpowiedź. Czytaj uważniej a
    nie będziesz zadawał niepotrzebnych pytań...

    > ROTFL - to taki nowy ficzer od apple ma się rozumieć - "czar PRLu" ?

    Podałem przykład ilustrujący jak ludzie potrafią stać w kolejce po dużo
    mniejsze rzeczy niż oczekiwany od ponad roku nowy krążownik floty Appla...
    :)

  • 26. Data: 2012-10-02 04:04:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Serio?
    > Tzn. muszą mieć tu i teraz, a nawet dać się stratować bo inaczej umrą z
    > głodu?

    A kto mówi że umrą z głodu? Po co tak bezsensownie dramatyzujesz?
    Chcą mieć zabawkę, stać ich, chce im się stać w kolejce - stoją.
    W czym problem? Tobie to w czymś przeszkadza? Ty nie stoisz...
    Więc o co właściwie chodzi?

    > Grunt że posiadacze ajfonów (i iOSów) zawsze otrzymują idealne produkty
    > bez wad. Przecież zdychające losowo baterie, źle zaprojektowane anteny czy
    > ostatnie mapy świadczą o wyjątkowo poważnym podejściu firmy :D

    Jakie zdychające baterie?
    Zresztą sam widzisz jak mizerną listę problemów iOS w porównaniu
    do Androida byłeś w stanie tu spłodzić... :-)

  • 27. Data: 2012-10-02 04:18:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Tiaaa..takie cudowne i dopracowane te produkty od Apple (nie to co
    > Androidy), ale żeby zainstalować aktualizację Pszemuś robi rozeznanie czy
    > przypadkiem niczego nie skopali. To logiczne i zrozumiałe :)

    Jak zwykle naginasz rzeczywistość aby pasowała do Twoich złudzeń.
    Nie robię rozeznania czy czegoś nie skopali tylko chciałem sprawdzić
    czy prawdą jest to co się mówi w sieci o nowym programie mapowym.

  • 28. Data: 2012-10-02 04:21:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na

    > Pogłooki?
    > http://pclab.pl/news51195.html
    >
    > "... robimy wszystko co możemy, by ulepszyć nasze Mapy (...) w tym czasie
    > możecie pobrać z App Store alternatywne aplikacje, takie jak Bing,
    > MapQuest,
    > Waze, albo użyć przez przeglšdarkę map Google lub Nokii ..."
    > (...)Co istotne, pod listem do kilentów podpisał się sam dyrektor
    > generalny
    > firmy z Cupertino - Tim Cook."

    Fascynujące...
    Po pierwsze - popraw sobie polskie ogonki albo zmień czytnik.
    Po drugie - kiedy ja stworzyłem nowy wątek tu na grupie a kiedy
    ten list z Apple został opublikowany? Kojarzysz logiczne wnioski
    z następstwa chronologicznego zdarzeń czy wszystko Ci się zlewa
    w jedną bezkształtną masę i oczekujesz że będę wyciągał wnioski
    w przeszłości z listów jakie zostaną wysłane w przyszłości??? :-)

  • 29. Data: 2012-10-02 09:32:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2012 04:04, Pszemol pisze:
> [...]
    > Chcą mieć zabawkę, stać ich, chce im się stać w kolejce - stoją.
    > W czym problem? Tobie to w czymś przeszkadza? Ty nie stoisz...

    Ale zaraz, mamy wolność wypowiedzi i ocen czy nie mamy?
    Wg. mnie ci ludzie reprezentują mentalność przedszkolaków tupiących
    nóżkami gdy mama nie chce im kupić zabawki "tu i teraz".

    > Jakie zdychające baterie?

    O już nie pamiętamy? :D

    > Zresztą sam widzisz jak mizerną listę problemów iOS w porównaniu
    > do Androida byłeś w stanie tu spłodzić... :-)

    Faktycznie - komicznie zjebane mapy, anteny, rozładowująca się losowo
    baterie czy ostatnio purpurowa poświata na zdjęciach to pikuś przy
    problemie związanym z brakiem możliwości przesłania kontaktu w jednym z
    modeli telefonów :D Twoja hipokryzja mnie onieśmiela.

    --
    Pozdr.

  • 30. Data: 2012-10-02 09:35:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2012 03:52, Pszemol pisze:
    > No możesz ironizować ale być może są ludzie którzy wolą sobie postać parę
    > godzin niż czekać na nowa partię ktora przyjdzie za miesiąc lub dwa.

    Tak a może za pół roku? To co piszesz jest szczególnie dziwne, zwłaszcza
    że tydzień temu mój kolega kupił ten telefon w USA (w sklepie) od ręki.

    > Podałem przykład ilustrujący jak ludzie potrafią stać w kolejce po dużo
    > mniejsze rzeczy niż oczekiwany od ponad roku nowy krążownik floty Appla...
    > :)

    Super. A w Afryce ludzie zabijają się o kropelkę H2O - pozazdrościć!

    --
    Pozdr.