  • 11. Data: 2012-09-30 23:56:58
    Temat: Re: Aktualizacje Androida
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Sep 2012 14:25:01 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    one+4s+Released+Worldwide

    > Przepraszam - nie rozumiem - co chciałeś tym linkiem pokazać?
    > Wielką popularność telefonu z Apple której to popularności
    > każdy producent może Applowi pozazdrościć i zapewne zazdrości?

    Takiej samej jak wielka popularnosc nowego Androida ?

    Nie uwazasz Pszemolu ze to trzeba miec gdzies nasr* zeby czekac w takiej
    kolejce, jakby nie mozna bylo kupic jutro czy a tydzien ...

    J.

  • 12. Data: 2012-10-01 00:28:03
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > jakby nie mozna bylo kupic jutro czy a tydzien ...

    Za tydzień to już nie będzie koszerne, a już w ogóle emejzin.

  • 13. Data: 2012-10-01 05:17:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Normalni ludzie zamawiają sobie sprzęt to domu, ew. idą do sklepu gdy
    > można taką sprawę załatwić w ~30min - ci powyżej mają ewidentnie sraczkę.
    > Proszę.

    Oni nie mają żadnej sraczki - oni po prostu chcą produkt na
    który trzeba czekać i żaden inny produkt tego nie zastąpi.

    > No to pisz, co tam popsuli w tym androidzie u ciebie?

    Ja mam pisać?
    Niech piszą Ci co się na eksperyment z androidem dali nabrać.

  • 14. Data: 2012-10-01 05:28:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Takiej samej jak wielka popularnosc nowego Androida ?

    Chyba jednak nie takiej samej... no chyba że są teraz kolejki, nie
    zauważyłem.

    > Nie uwazasz Pszemolu ze to trzeba miec gdzies nasr* zeby czekac
    > w takiej kolejce, jakby nie mozna bylo kupic jutro czy a tydzien ...

    No ale właśnie nie można kupić ani jutro ani za tydzień. O to chodzi!

    W dniu premiery "rzucą na półki" ograniczoną liczbę urządzeń
    i tylko Ci co wystoją dostaną. Ci co zamówią online dostaną może
    za miesiąc albo później, bo ciężko sobie wyobrazić produkcję
    2 milionów sztuk iPhone 5 w 2 tygodnie...

    Poczytaj sobie artykuł z 24-go września:
    http://abcnews.go.com/Technology/apple-iphone-sold/s
    tory?id=17305431
    "Apple's website promises shipments delivered in 3-4 weeks.
    The carriers -- AT&T, Verizon and Sprint -- offer similar
    shipment dates on their websites: 21 to 28 business days."
    Jeśli więc bardzo, bardzo chcesz mieć iPhone5 teraz to albo stoisz
    w kolejce albo nie masz go przez następne 4 tygodnie lub dłużej.

    Słyszałeś określenie "early adopter"? To specjalna grupa ludzi...

    A więc owszem, możesz zapytać "dlaczego nie mogą poczekać
    miesiąc" - możesz też zapytać "a dlaczego mieliby nie postać
    w kolejce?" Czy to taki straszny wysiłek postać w kolejce?
    Nie pamiętasz jak już nie tak dawno stało się za paroma rolkami
    papieru toaletowego albo kiełbasą? To za iPhone4 nie postoją?
    Po prostu jak bardzo chcesz się pobawić nową zabawką i nie masz
    nic innego do roboty to sobie stoisz w kolejce i nie widzę w tym
    problemu... Czy ja bym stał? Ja nie, bo ja tak strasznie nie chcę
    tej nowej zabawki - poczekam sobie parę tygodni, pomacam
    w sklepie, pobawię się, ocenię ten podobno najlepszy obecnie
    dostępny ekran LCD i wtedy zdecyduję czy warto go kupić...

  • 15. Data: 2012-10-01 05:29:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czy mi sie wydaje, czy 3 dni temu pisales to samo odnosnie swojego
    > ukochanego ajfona.
    > Ale widac niechciane przezycia umysl szybko wymazuje z pamieci :-P

    Co pisałem? Jesteś pewny że wyciągasz dobre wnioski?
    Pisałem że chcę sprawdzić pogłoski o skopanym programie mapowym.

  • 16. Data: 2012-10-01 10:44:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Co pisałem? Jesteś pewny że wyciągasz dobre wnioski?
    >Pisałem że chcę sprawdzić pogłoski o skopanym programie mapowym.

    A nie miales wielkiej ochoty zainstalowac sobie upgrade, bo to nowe,
    lepsze, na pewno emejzing ?
    tylko doszly cie sluchy ze skopane, wiec wolales sie upewnic :-)

    Mapy rzeczywiscie sa amazing :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-10-01 10:47:05
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:k4b2mo$19n$1@dont-email.me:

    > Co pisałem? Jesteś pewny że wyciągasz dobre wnioski?
    > Pisałem że chcę sprawdzić pogłoski o skopanym programie mapowym.

    Pogłośki?
    http://pclab.pl/news51195.html

    "... robimy wszystko co możemy, by ulepszyć nasze Mapy (...) w tym czasie
    możecie pobrać z App Store alternatywne aplikacje, takie jak Bing, MapQuest,
    Waze, albo użyć przez przeglądarkę map Google lub Nokii ..."
    (...)Co istotne, pod listem do kilentów podpisał się sam dyrektor generalny
    firmy z Cupertino – Tim Cook."

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 18. Data: 2012-10-01 11:27:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-10-2012 05:17, Pszemol pisze:
    > Oni nie mają żadnej sraczki - oni po prostu chcą produkt na
    > który trzeba czekać i żaden inny produkt tego nie zastąpi.

    Serio? Tzn. muszą mieć tu i teraz, a nawet dać się stratować bo inaczej
    umrą z głodu?

    > Ja mam pisać?
    > Niech piszą Ci co się na eksperyment z androidem dali nabrać.

    Grunt że posiadacze ajfonów (i iOSów) zawsze otrzymują idealne produkty
    bez wad. Przecież zdychające losowo baterie, źle zaprojektowane anteny
    czy ostatnie mapy świadczą o wyjątkowo poważnym podejściu firmy :D

    --
    Pozdr.

  • 19. Data: 2012-10-01 11:31:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-10-2012 05:28, Pszemol pisze:
    > W dniu premiery "rzucą na półki" ograniczoną liczbę urządzeń
    > i tylko Ci co wystoją dostaną. Ci co zamówią online dostaną może
    > za miesiąc albo później, bo ciężko sobie wyobrazić produkcję

    Straszne, będą mniej emejzing w pracy/szkole?

    > 2 milionów sztuk iPhone 5 w 2 tygodnie...

    Tzn. oni te ajfony zaczęli produkować dzień przed premierą? ROTFL.

    > A więc owszem, możesz zapytać "dlaczego nie mogą poczekać
    > miesiąc" - możesz też zapytać "a dlaczego mieliby nie postać
    > w kolejce?" Czy to taki straszny wysiłek postać w kolejce?

    To dlaczego nie stoisz?

    > Nie pamiętasz jak już nie tak dawno stało się za paroma rolkami
    > papieru toaletowego albo kiełbasą? To za iPhone4 nie postoją?

    ROTFL - to taki nowy ficzer od apple ma się rozumieć - "czar PRLu" ?

    --
    Pozdr.

  • 20. Data: 2012-10-01 11:39:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-10-2012 10:44, J.F pisze:
    > A nie miales wielkiej ochoty zainstalowac sobie upgrade, bo to nowe,
    > lepsze, na pewno emejzing ?
    > tylko doszly cie sluchy ze skopane, wiec wolales sie upewnic :-)
    > Mapy rzeczywiscie sa amazing :-)

    Tiaaa..takie cudowne i dopracowane te produkty od Apple (nie to co
    Androidy), ale żeby zainstalować aktualizację Pszemuś robi rozeznanie
    czy przypadkiem niczego nie skopali. To logiczne i zrozumiałe :)

    --
    Pozdr.