  • 181. Data: 2017-02-07 13:26:00
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 09:34, s...@g...com pisze:

    > Feler jest taki ze albo będzie jak w indiach gdzie robisz co chcesz i jak masz
    pecha to ci policja za cos tam złapie ukarze a potem sąd to przyklepie lub nie albo
    jak u niemca gdzie policmajster cie spunktuje za jakas pierde ale zgodnie z literą
    prawa...

    Pozwolę sobie zauważyć, że oprócz Indii są inne kraje. I to takie do
    porównywania się z którymi aspirujemy. Chcesz powiedzieć, że Polak
    znacząco głupszy od Niemca, Amerykaniana czy nawet Gruzina? Nie wudaje
    mnie sie.

    > No najpierw trzeba aby spoleczenstwo myslalo.

    Ale przecież ono myśli - debili jest nikły procent - na poziomie
    promili. Wiem bo jeżdzę samochodem, motocyklem, rowerem, chodzę na
    piechotę. Generalnie ludzie jeżdzą z głową i kulturą. Jak się trafia
    pajac, to 1 na tysiąc. Przestań na siłę robić z Polaków idiotów, bo nie
    tędy droga ani nawet prawda.

    > Jak ono bedzie myslace to i policja bedzie myslec.

    Co stoi na przeszkodzie, żeby policja myślała sama z siebie. Jakaś
    nadreprezentacja debili w formacji? No to trzeba pomyśleć dlaczego -
    rekrutacja zła, czy oni idiocieją od bycia policjantem? A może wcale nie
    są debilami, tylko bycia debilami się od nich wymaga? Obstawiam w
    większości przypadków trzecią opcję. Zresztą którakolwiek jest
    prawdziwa, to trzeba próbować to naprawić. Skoro w Gruzji się dało, to i
    u nas powinno.

    > No bo sie da. I narazie na gupiego policjanta nie trafilem. Ale kierowcy są czasem
    przyglupi. Albo nawet bym powiedzial ze są skurwielami. Bo jak inaczej nazwać
    wyprzedzanie rowerzysty na środku skrzyzowania osiedlowego i zepchnięcie mnie na
    barierke. Na zdjęciu jej tam nie ma ale normalnie jest:
    > https://www.google.com/maps/@53.1152838,17.9747011,3
    a,35.7y,347h,78.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7BOqWskKq_SR
    f0B2CThCyQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    Głupotą i takimi się trzeba zajać, a nie kimś kto zwalnia do 5 czy nawet
    10 na strzałace.

    > Nic, bylo by jak jest teraz, tylko bez stresu ze pałkownik sie czepiac będzie.

    To chyba dobrze? Prawda? No a akcja ma polegać na czym innym - właśnie
    pałownicy mają się czepiać bezmyślnie i niektóre homo sovieticusy ich
    popierają.

    Ale tu nie ma co komplikować - jest ok - jak przejedzie 10 km/h to olać,
    jak zapierdala, to jebać. Proste jak...

    > Nie widze sposobu aby to wyprostować. tyle dobrze ze teraz moge jechać do roboty
    scieżką zrobioną w miejscu gdzie jako tako ja sie zrobic daje...

    A ja widzę - niech każdy myśli za siebie. A jak nie potrafi myśleć, to
    wtedy karać. A nie z automatu. Innej drogi nie ma.

    Shrek

  • 182. Data: 2017-02-07 13:39:35
    Temat: Re: Akcja Strzalka.
    Od: "Landrot" <u...@o...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2017-02-07 o 09:58, Landrot pisze:
    >>
    > To dlaczego ich karać debilnym zatrzymywaniem się na _ZIELONEJ_ strzałce?
    > ;-)

    Bo ci co mają zielone muszą być pewni, że kierowca ,mający czerwone z
    warunkową
    strzałką zieloną, zatrzyma się.
    Zatrzymanie się to nie jest kara tylko udogodnienie, bo warunkowo
    można jechać nie czekając na zielone.

  • 183. Data: 2017-02-07 13:39:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A kto powiedzial ze to policmajster bedzie ganial i dawal mandaty. Wieksze
    skrzyzowania sa okamerowane. Maszyna bedzie skuteczniejsza od czlowieka. Nawet jak
    nie uda sie zidentyfikowac wszystkich to zidentyfikuja 85%. Policmajster jak wylapie
    25% to max. Skynet coraz blizej.

  • 184. Data: 2017-02-07 13:44:11
    Od: "Landrot" <u...@o...pl>

    > To teraz w kontekscie zielonej strzałki. Argumentacja o stopie na
    > niebezpiecznych skrzyżowaniach jest jakby trochę naciągana - prawda?
    >
    > Shrek

    Co jest naciągane ? Możliwość pojechania w prawo na czerwonym
    przy zielonej warunkowej strzałce, jest naciągane ?

  • 185. Data: 2017-02-07 13:45:30
    Temat: Re: Akcja Strzalka. popraw przepis.
    Od: "Landrot" <u...@o...pl>

    wiadomości news:XnsA7156C55FBCBCbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > Innymi słowy, stosując przyjętą nomenklature, tylko debil nie rozumie, ze
    > niektore sprawy mogą działać lepiej...
    >
    > Pozdrawia... Budzik

    No to do dzieła, popraw przepis zamiast psuć klawiaturę.
    Przekonaj trochę osób, ze masz rację, zgłoś projekt ustawy
    i może uchwalą.

  • 186. Data: 2017-02-07 13:47:23
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Od: p...@g...com

    --To jeszcze raz zapytam o odsetek debili. Czy zastanawiałeś się ilu ich jest? 1 na
    tysiąc?

    niestety duzo wiecej, gdybys przeczytal linkowany artykul tez bys to wiedzial

    --Pewnie coś koło tego - ich można wytępic nie tępiąc całego społeczeństwa.
    Rozdrabnianie się policji na całe społeczeństwo,
    powoduje, ze debile mają się dobrze, bo nikt nie ma środków do ich ścigania.

    i znow pudlo przeciez pisalem ze przyblokowanie strzalki stopem obejmie wszystkich

    --Jednym słowem cała akcja jest kontrproduktywna.

    piesi i rowerzysci sa zapewne innego zdania

    P.

  • 187. Data: 2017-02-07 13:56:41
    Temat: Re: Akcja Strzalka. napisz projekt.
    Od: "Landrot" <u...@o...pl>

    > Ale tu nie ma co komplikować - jest ok - jak przejedzie 10 km/h to olać,
    > jak zapierdala, to jebać. Proste jak...
    >
    > Shrek

    Powie że on nie zapi... ł tylko jechał wolno i co wtedy ?

    Jak jesteś taki mondraliński to napisz projekt prawa dotyczący
    zielonej strzałki warunkowej i przedstaw na tej grupie.
    Zobaczymy czy będzie to takie proste dla ciebie.

  • 188. Data: 2017-02-07 14:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > i dzialaja w cywilizowanych krajach natomiast tam gdzie liczba
    > osobnikow opoznionych przekracza wartosc krytyczna niezbedne sa
    > dzialania wychowawcze z ktorymi niestety zetkniemy sie wszyscy

    Moim zdaniem przesadzasz ze jest ich tak wielu, poza tym nie zauwazasz, ze
    sa tez po stronie pieszych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 189. Data: 2017-02-07 14:20:38
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 lutego 2017 13:26:02 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > piechotę. Generalnie ludzie jeżdzą z głową i kulturą. Jak się trafia
    > pajac, to 1 na tysiąc. Przestań na siłę robić z Polaków idiotów, bo nie

    Nie robie na siłę. Bo to nie jest tak że bieżesz ludzika i on jest debilem. No nie
    jest. Ale jak siada za kierownice i jedzie za rowerzysta to dostaje hopla i staje sie
    debilem.

    Tam gdzie pokazywalem to skrzyżowanie to nagminne było ze ludzik musiał mnie na
    gazete wyprzedzić, zepchnąć mimo że dalej jest skrzyzowanie i i tak musiał czekać.

    taki paradoks ze najgorsze akcje byly na tej uliczce.
    I podobnie z ludzmi. Zazwyczaj normalni i pewnie nawet nie pyskaci. Ale robią głupie
    rzeczy i nie uda im sie wydzielić "przepraszam".

    I to jest ta debilnośc jaka mam na mysli. I tu niestety chyba nie jestesmy aż tak
    fajni jak ci do których aspirujemy.

    To troche jak z tym co Piłsudski gadał...

    > Co stoi na przeszkodzie, żeby policja myślała sama z siebie. Jakaś
    > nadreprezentacja debili w formacji?

    Mysle ze nie. Ale jak mają do czynienia z ludmi częsciej niz ja na rowerku to ich
    rozumiem ze im sie empatia wyłącza.

> [...]
    > większości przypadków trzecią opcję. Zresztą którakolwiek jest
    > prawdziwa, to trzeba próbować to naprawić. Skoro w Gruzji się dało, to i

    W gruzji problem byl inny - korupcja. U nas problem inny - zwykli nieglupi ludzie
    robia glupie rzeczy. Widziales filmiki z karpia lidlowego albo otwarcia marketu?
    Myslisz ze te ludki w domu tez tak by robili? Albo na urodzinach i babci heli? A
    jednak tam robią. I mysle ze oni wcale nie są powaleni tak po wyekstrahowaniu z
    układu...

    > To chyba dobrze? Prawda? No a akcja ma polegać na czym innym - właśnie
    > pałownicy mają się czepiać bezmyślnie i niektóre homo sovieticusy ich
    > popierają.

    Ale aby tak było przepisy musza byc proste. A jak pisalem wyżej, aby przepisy byly
    proste to zycie musi sie skomplikować. A jak chcemy prosto w zyciu to trzeba przepisy
    zrobić fikusniejsze. To oczywiście można pogodzić ale trzeba zbudować infrastrukture
    która separuje. A to trwa albo jest trudne do zrobienia...

    scieżką zrobioną w miejscu gdzie jako tako ja sie zrobic daje...

    > A ja widzę - niech każdy myśli za siebie. A jak nie potrafi myśleć, to
    > wtedy karać. A nie z automatu. Innej drogi nie ma.

    Tyle to ja sam moge i robie bo rozum mam.
    Ale dyskusja jest o tym co trzeba zrobić wokół aby było lepiej.

  • 190. Data: 2017-02-07 14:27:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 13:44, Landrot pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co jest naciągane ? Możliwość pojechania w prawo na czerwonym
    > przy zielonej warunkowej strzałce, jest naciągane ?

    Wydaje się, ze jasno napisałem _konieczność_ zatrzymania się na _każdej_
    zielonej strzałce.

    Shrek