  • 191. Data: 2017-02-07 14:32:32
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Od: p...@g...com

    --Moim zdaniem przesadzasz ze jest ich tak wielu, poza tym nie zauwazasz, ze sa tez
    po stronie pieszych...

    nie ja tylko policja ... oczywiscie ze inni sa winni: te stada pieszych rzucajace sie
    na maske, 90-cio letnie staruszki ktore wtargnely sprintem na pasy itd

    P.

  • 192. Data: 2017-02-07 14:36:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 13:47, p...@g...com pisze:
    > --To jeszcze raz zapytam o odsetek debili. Czy zastanawiałeś się ilu ich jest? 1 na
    tysiąc?

    > niestety duzo wiecej, gdybys przeczytal linkowany artykul tez bys to wiedzial

    Średnio. Jeżdzę samochodem - wczoraj celowo policzyłem. Jedne na 50 km
    po mieście mógłby być od biedy uznany za idiotę - IMHO miał coś z braku
    kontrolowania agresji na drodze - jemu strzałka by nie pomogła. Zapewne
    1000 samochodów miałem wtedy w zasięgu wzroku.

    W lato jeżdzę motocyklem - my jesteśmy szczególnie uczuleni na debili,
    bo wtedy możemy naprawdę mocno oberwać. I wiesz co - wcale nie jest tak,
    że wszyscy są debilami. Nawet jak raz leżałem na glebie, to raczej bym
    tego, co mi droge zajechał od debili nie wyzywał. Po prostu zmienił pas,
    bo mnie nie zauważył (akurat jechałem grzecznie środkiem pasa, łuk był,
    cięzarówka go wpusciła na środkowy, pojechał dalej na lewy). Rozeszliśmy
    się we względnym spokoju, choć policja musiała mu przetłumaczyć, kto
    jest winny.

    > --Pewnie coś koło tego - ich można wytępic nie tępiąc całego społeczeństwa.
    Rozdrabnianie się policji na całe społeczeństwo,
    > powoduje, ze debile mają się dobrze, bo nikt nie ma środków do ich ścigania.
    >
    > i znow pudlo przeciez pisalem ze przyblokowanie strzalki stopem obejmie wszystkich

    Żadne pudło - chesz lapac wszystkich, co się nie zatrzymają, to w 99,9%
    procentach złapiesz tych rozsądnych. Bo policja nie ma nieograniczonych
    środków i zajmując się bezproduktywnym łapaniem tych co nic złego nie
    zrobili nie mają czasu i środków na tych, co się nimi powinni zająć.

    > --Jednym słowem cała akcja jest kontrproduktywna.
    >
    > piesi i rowerzysci sa zapewne innego zdania

    Chyba tylko ci od dzihadu drogowego. Normalnemu jest wszystko jedno czy
    zatrzyma się czy zwolni do 10. Byle ogarnął co się dzieję i
    pierwszeństwa jak trzeba ustapił.

    I na rowerze i piechtronem się poruszam i nie zgodzę się z twoją opinią.

    Shrek

  • 193. Data: 2017-02-07 14:40:18
    Temat: Re: Akcja Strzalka. napisz projekt.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 13:56, Landrot pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Powie że on nie zapi... ł tylko jechał wolno i co wtedy ?

    A co ma być - mandacik (za nie zatrzymanie się).

    > Jak jesteś taki mondraliński to napisz projekt prawa dotyczący
    > zielonej strzałki warunkowej i przedstaw na tej grupie.

    A po co? Jest dobrze - jest przepis, żeby w razie czego można było
    debili karać. Jednocześnie nie ma żadnego powodu, żeby karać normalnych
    - i tak własnie się to w tej chwili odbywa.

    > Zobaczymy czy będzie to takie proste dla ciebie.

    Jest bardzo proste - napisałem wyżej.

    Shrek

  • 194. Data: 2017-02-07 14:51:05
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 14:20, s...@g...com pisze:

    > Nie robie na siłę. Bo to nie jest tak że bieżesz ludzika i on jest debilem. No nie
    jest. Ale jak siada za kierownice i jedzie za rowerzysta to dostaje hopla i staje sie
    debilem.

    Ilu takich jest? Naprawdę spróbuj kiedyś policzyć. Niewiele ci wyjdzie -
    i debili trzeba karać. Ale nie traktować wszystkich jak debili i co
    gorasza wmawiać, że cały naród debili mamy.

    > taki paradoks ze najgorsze akcje byly na tej uliczce.
    > I podobnie z ludzmi. Zazwyczaj normalni i pewnie nawet nie pyskaci. Ale robią
    głupie rzeczy i nie uda im sie wydzielić "przepraszam".

    Z ciekawostek. Kiesyś mi koleś prawie w rower wjechał parkując
    równolegle tyłem. Już wiązanka mi się przemieszczała z mózgu do ust, gdy
    koleś powiedział "wybacz, nie zauważyłem cię". Normalnie mnie tak
    zaskoczył tym swoim "wybacz" zamiast "sorry czy przepraszam" że zacząłem
    się śmiać;)

    > I to jest ta debilnośc jaka mam na mysli. I tu niestety chyba nie jestesmy aż tak
    fajni jak ci do których aspirujemy.

    Może i nie. Ale od lat się poprawia. Wcałe nie jestem pewny czy poziomu
    już nie osiągneliśmy, tylko uważamy, że trawa u sąsiada zieleńsza;)

    > Mysle ze nie.

    No to jak nie, to czemu zabraniać im mozgu używać?

    > W gruzji problem byl inny - korupcja.

    To była przyczyna gruntownej reformy. Przy okazji załatwiono, że policja
    jest od służby społeczeństwu, a nie ich jebania. Po prostu jak całą
    formację rozpieprzyli z zrobili od nowa, to przy okazji nie było
    problemu, żeby i to naprawić. I działa. Więc skoro uznajemy, że nie
    odbiegamy inteligencją od Gruzinów, to i u nas zadziała. Bo chyba nie
    odbiegamy?

    > U nas problem inny - zwykli nieglupi ludzie robia glupie rzeczy. Widziales filmiki
    z karpia lidlowego albo otwarcia marketu?

    Wiele rzeczy widziałem w internetach. To nie jest powód, żeby pod ten
    obraz ustawiać społeczeństwo.

    Myslisz ze te ludki w domu tez tak by robili? Albo na urodzinach i babci
    heli? A jednak tam robią. I mysle ze oni wcale nie są powaleni tak po
    wyekstrahowaniu z układu...

    > Ale aby tak było przepisy musza byc proste.

    No i są. Jak trzeba zdyscyplinować idiote, to jest przepis. Jak zdrowy
    rozsądek podpowiada, że nie trzeba... to nie trzeba.

    > A jak pisalem wyżej, aby przepisy byly proste to zycie musi sie skomplikować.

    Sorry, ale gówno prawda. Chyba, że myślenie kogoś boli, to mu się życie
    komplikuje. Przepisy są dla ludzi, nie na odwrót.

    > To oczywiście można pogodzić ale trzeba zbudować infrastrukture która separuje. A
    to trwa albo jest trudne do zrobienia...

    Jasne, zakazać, nakazać, odseparować, bo się pozabijają. A jednak gdzie
    indziej się nie zabijają.

    Shrek

  • 195. Data: 2017-02-07 15:00:00
    Od: p...@g...com

    --Obowiązek zatrzymania się przed sygnalizatorem z "zieloną strzałką" to w Polsce
    wciąż martwy przepis. Większość kierowców uważa, że wystarczy delikatnie zwolnić,
    część natomiast traktuje "strzałkę" jak zielone światło i brawurowo przejeżdża przez
    przejście dla pieszych.

    mozesz sie nie zgodzic z artykulem oraz policjantami oraz przedstawic im swoje
    obliczenia mysle ze masz spore szanse na sukces :-)

    -- Żadne pudło - chesz lapac wszystkich, co się nie zatrzymają, to w 99,9% procentach
    złapiesz tych rozsądnych.

    jesli blednie zalozysz ten 1 na 1000 to dalsze obliczenia raczej nie beda miarodajne

    --Chyba tylko ci od dzihadu drogowego.

    kto to taki ? cos mnie ominelo ? podrzuc linka

    --Normalnemu jest wszystko jedno czy zatrzyma się czy zwolni do 10. Byle ogarnął co
    się dzieję i pierwszeństwa jak trzeba ustapił.

    stop wymusza ogarniecie na nieogarnietych

    --I na rowerze i piechtronem się poruszam i nie zgodzę się z twoją opinią.

    no nie moge sie powstrzymac :-)

    Błądzenie jest rzeczą ludzką, ale dobrowolne trwanie w błędzie jest rzeczą diabelską.
    Augustyn z Hippony

    P.

  • 196. Data: 2017-02-07 15:04:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 15:00, p...@g...com pisze:

    > mozesz sie nie zgodzic z artykulem oraz policjantami oraz przedstawic im swoje
    obliczenia mysle ze masz spore szanse na sukces :-)

    Myślę, że małe. Jak dostali rozkaz z góry, to robią co im każą - służba
    nie drużba.

> [...]
    procentach złapiesz tych rozsądnych.

    > jesli blednie zalozysz ten 1 na 1000 to dalsze obliczenia raczej nie beda

    To wyjdź z piwnicy i sobie policz. Ja wczoraj liczyłem - słownie jeden.

    > --Normalnemu jest wszystko jedno czy zatrzyma się czy zwolni do 10. Byle ogarnął co
    się dzieję i pierwszeństwa jak trzeba ustapił.

    > stop wymusza ogarniecie na nieogarnietych

    Pomidor - nie o tym pisałem.

> [...]
    >
    > no nie moge sie powstrzymac :-)
    >
    > Błądzenie jest rzeczą ludzką, ale dobrowolne trwanie w błędzie jest rzeczą

    Co polecam tobie. Ja ani w Boga ani diałba nie wierzę. W rozsądek
    wierzę, choć jak widać niezbyt popularna religia:P

    Shrek

  • 197. Data: 2017-02-07 15:33:25
    Od: p...@g...com

    --Myślę, że małe. Jak dostali rozkaz z góry, to robią co im każą - służba
    nie drużba.

    to byla podpucha :-)

    --To wyjdź z piwnicy i sobie policz. Ja wczoraj liczyłem - słownie jeden.

    zeby zaklinac rzeczywistosc musisz byc waznym politykiem rzadzacej opcji im to sie
    (na krotka mete) udaje, pozostali wypad :-)

  • 198. Data: 2017-02-07 15:35:33
    Temat: Re: Akcja Strzalka. To nie to samo.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ta strzałka ma chronić z założenia pieszego, który wyjdzie zza auta
    > stojącego na pasie obok.

    Po co zatem obowiązek zatrzymywania się przed strzałką bez przejścia dla
    pieszych?

    --
    Liwiusz

  • 199. Data: 2017-02-07 15:38:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-06 o 20:25, Akarm pisze:

    > Co ty pierdolisz? Po ki chuj i w jaki sposób chcesz coś przeliczać na
    > kolej w Hong Kongu?

    W Hongkongu, debilu grammar-nazi nie umiejący pisać.

    --
    Liwiusz

  • 200. Data: 2017-02-07 15:54:32
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 lutego 2017 14:51:06 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > i debili trzeba karać. Ale nie traktować wszystkich jak debili i co
    > gorasza wmawiać, że cały naród debili mamy.

    Pewnie ze nie wiele. Moze jeden na 1000. Ale jak jedziesz rowerem to dosyc szybko ten
    1000 samochodów spotkasz. I sie robi problem bo co 2-3-4 dni spotykasz debila.

    Ja sie zgadzam ze robienie akcji narodowych bo promil jest gupi jest bez sensu. tak
    bylo ze swiatlami, teraz tak jest z jakimis monitoringami w autach czy tymi
    strzalkami teraz...

> [...]
    > koleś powiedział "wybacz, nie zauważyłem cię". Normalnie mnie tak
    > zaskoczył tym swoim "wybacz" zamiast "sorry czy przepraszam" że zacząłem

    Bo sie da :)
    Korona nie spada i wogóle. I IMHO to chyba najlepszy cel by byl: zrobic aby ludzie ze
    soba wspolpracowali i mieli sympatie do siebie...

    fajni jak ci do których aspirujemy.

    > Może i nie. Ale od lat się poprawia. Wcałe nie jestem pewny czy poziomu
    > już nie osiągneliśmy, tylko uważamy, że trawa u sąsiada zieleńsza;)

    A to znany syndrom. Tez uwazam ze na drodze jest sporo ludzi którzy wspolpracują. czy
    to mrugnie ze droga wolna, albo sie schowa na prawy pas albo pomacha zeby człowieka
    wpuscic z podporządkowanej...

    > No to jak nie, to czemu zabraniać im mozgu używać?

    Bo nikt w skrzynce nie gada jak trzeba sie zachowywac. Zobacz, o zamku trza bylo lata
    nawijać aby ludzie zrozumieli i mentalnosc tlumu zaczela wielbic zamek i rozumiec jak
    sie jedzie na zwezeniu.

    to samo trzeba uskuteczniać przy jezdzie po miescie, swieceniu przeciwmgłowych,
    zmianie pasów itp. I bedzie lepiej...

> [...]
    > problemu, żeby i to naprawić. I działa. Więc skoro uznajemy, że nie
    > odbiegamy inteligencją od Gruzinów, to i u nas zadziała. Bo chyba nie

    No trzeba zamordyzmu.
    Tam zamordyzm podziałał. Jedna łapówka - kop w dupe z roboty.
    U nas tez by trzeba. ale nie ze zabrac PJ. Nie. Za mało upierdliwe.
    Zabrac PJ i nakazac uczestnictwo w 30h kursu z egzaminem. I jebać po głowie na takim
    kursie. Odechce sie kozaczenia jak lolek poswieci 4 tygodnie na taki cyrk.

    Ale policjanty tylko predkosc mierzą osobówkom.
    A starczy umozliwic skuteczne karanie na podstawie filmików z rejestratorów. Tylko
    teraz problem jest taki ze z tylu nie widac pyska kierowcy na rejestratorze.
    Pamietasz akcje na autostradzie jak gostek sie zatrzymal i spowodował karambol?
    Pamietasz ze inicjalnie policja nie widziala w tym problemu?
    No to to jest przeszkoda przed rozpoczeciem porządków.

    Tumiwisizm.