    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Date: Tue, 7 Feb 2017 13:26:00 +0100
    <o76mma$u9u$2@node2.news.atman.pl> <o76n51$lp9$1@usenet.news.interia.pl>
    <o770t3$jj6$1@news.mixmin.net> <o771qk$45l$1@node1.news.atman.pl>
    <o77cvp$624$1@mx1.internetia.pl>
    <58973ef2$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <o77fq4$ids$1@node1.news.atman.pl>
    <58974535$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org> <o79kpe$dha$1@node1.news.atman.pl>
    <o79s81$i1m$3@news.mixmin.net>
    <6...@g...com>
    <o7a966$dhb$7@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <o7aqi9$pbe$3@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>

    W dniu 07.02.2017 o 09:34, s...@g...com pisze:

    > Feler jest taki ze albo będzie jak w indiach gdzie robisz co chcesz i jak masz
    pecha to ci policja za cos tam złapie ukarze a potem sąd to przyklepie lub nie albo
    jak u niemca gdzie policmajster cie spunktuje za jakas pierde ale zgodnie z literą
    prawa...

    Pozwolę sobie zauważyć, że oprócz Indii są inne kraje. I to takie do
    porównywania się z którymi aspirujemy. Chcesz powiedzieć, że Polak
    znacząco głupszy od Niemca, Amerykaniana czy nawet Gruzina? Nie wudaje
    mnie sie.

    > No najpierw trzeba aby spoleczenstwo myslalo.

    Ale przecież ono myśli - debili jest nikły procent - na poziomie
    promili. Wiem bo jeżdzę samochodem, motocyklem, rowerem, chodzę na
    piechotę. Generalnie ludzie jeżdzą z głową i kulturą. Jak się trafia
    pajac, to 1 na tysiąc. Przestań na siłę robić z Polaków idiotów, bo nie
    tędy droga ani nawet prawda.

    > Jak ono bedzie myslace to i policja bedzie myslec.

    Co stoi na przeszkodzie, żeby policja myślała sama z siebie. Jakaś
    nadreprezentacja debili w formacji? No to trzeba pomyśleć dlaczego -
    rekrutacja zła, czy oni idiocieją od bycia policjantem? A może wcale nie
    są debilami, tylko bycia debilami się od nich wymaga? Obstawiam w
    większości przypadków trzecią opcję. Zresztą którakolwiek jest
    prawdziwa, to trzeba próbować to naprawić. Skoro w Gruzji się dało, to i
    u nas powinno.

    > No bo sie da. I narazie na gupiego policjanta nie trafilem. Ale kierowcy są czasem
    przyglupi. Albo nawet bym powiedzial ze są skurwielami. Bo jak inaczej nazwać
    wyprzedzanie rowerzysty na środku skrzyzowania osiedlowego i zepchnięcie mnie na
    barierke. Na zdjęciu jej tam nie ma ale normalnie jest:
    > https://www.google.com/maps/@53.1152838,17.9747011,3
    a,35.7y,347h,78.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7BOqWskKq_SR
    f0B2CThCyQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    Głupotą i takimi się trzeba zajać, a nie kimś kto zwalnia do 5 czy nawet
    10 na strzałace.

    > Nic, bylo by jak jest teraz, tylko bez stresu ze pałkownik sie czepiac będzie.

    To chyba dobrze? Prawda? No a akcja ma polegać na czym innym - właśnie
    pałownicy mają się czepiać bezmyślnie i niektóre homo sovieticusy ich
    popierają.

    Ale tu nie ma co komplikować - jest ok - jak przejedzie 10 km/h to olać,
    jak zapierdala, to jebać. Proste jak...

    > Nie widze sposobu aby to wyprostować. tyle dobrze ze teraz moge jechać do roboty
    scieżką zrobioną w miejscu gdzie jako tako ja sie zrobic daje...

    A ja widzę - niech każdy myśli za siebie. A jak nie potrafi myśleć, to
    wtedy karać. A nie z automatu. Innej drogi nie ma.

    Shrek