  • 281. Data: 2017-02-20 23:25:32
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Od razu widać inną analogię:
    >
    > Komuś zdarzyło się nie włączyć świateł wieczorem lub przy ograniczonej
    > widoczności, to teraz każdy MUSI grzać żarówki w biały bezchmurny dzień
    > w samym środku upalnego lata, choćby turlając się w korku...

    Mam mieszane uczucia - z jednej strony o wiele lepiej widać delikwenta
    np w lusterku, z drugiej kierowcy nauczyli się że wszystko musi świecić,
    więc motocykliści (którzy wyróżniali się świeceniem całą dobę,
    przynajmniej ci bardziej rozgarnieći) piesi i rowerzyści dostają w D4. Z
    trzeciej strony - oni też lepiej widzą samochody dzięki temu - jak z
    tego korzystają to inna sprawa.
    ---
    I co taki rowerzysta mógłby zrobić jak zobaczy samochód ? Zostawić rower w
    domu ?

  • 282. Data: 2017-02-20 23:36:58
    Temat: Re: Akcja . nie wie.
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > widoczności, to teraz każdy MUSI grzać żarówki w biały bezchmurny dzień w
    > samym środku upalnego lata, choćby turlając się w korku...

    I okazało się, że głupi Polak nie wie kiedy właczyć światła,
    więc najlepiej niech ma włączone cały czas.

  • 283. Data: 2017-02-21 11:56:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregtek" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@N...wp.pl> napisał w
    wiadomości

    >I okazało się, że głupi Polak nie wie kiedy właczyć światła,
    >więc najlepiej niech ma włączone cały czas.

    Austryjak tez widac nie wiedzial, tylko tam widac maja lepszych
    statystykow, albo lepszych politykow i nie kolor pazurkow Orla jest
    wazniejszy, wiec nakaz po 2 latach skasowali.

    J.