  • 140. Data: 2017-02-06 20:00:59
    Temat: Re: Akcja Strzalka. lubią czekać.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jak możesz tak brzydko o obecnej władzy się wyrażać......

    To chyba jest coraz mniej o władzy a coraz bardziej o ludziach.
    Chyba wiekszosc wpadła w te pułapkę "zaparagrafowania wszystkiego łącznie z
    poranna kupa".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 142. Data: 2017-02-06 20:22:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Bez znaczenia jakie.
    >Kazda droga lepsza niz brak drogi!

    No, jakbym kolo urwal na drodze Wroclaw-Walbrzych, a Rzad powiedzial
    ze wszystkie pieniadze poszly na autostrade Warszawa-Gdansk, to
    mialbym inne zdanie :-)
    Ba, nawet jakby powiedzial ze to na autostrade Wroclaw-Poznan.

    Z drugiej strony, jakby dziury byly takie "w normie", a rzad
    zapowiedzial, ze zadnej nowej autostrady ani ekspresowki nie bedzie,
    bo musi najpierw wszystkie dziurki zalatac w krajowkach, to bym sie z
    Toba zgodzil.

    J.

  • 143. Data: 2017-02-06 20:25:13
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-02-06 o 14:03, Geneko pisze:
    > uchwalić odpowiednie prawo, np. ze na chodniku o szerokości większej
    > przykladowo 5 mtr zezwala sie na ruch pieszych i rowerzystów.

    Co ty pierdolisz? Po ki chuj i w jaki sposób chcesz coś przeliczać na
    kolej w Hong Kongu?
    Co to, A.Filip się przechrzcił, czy to jakiś inny debil zmienia tytuły?
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 144. Data: 2017-02-06 20:39:15
    Temat: Re: Akcja Strzalka. zatrzymać się.
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-02-06 o 13:43, Myjk pisze:
    > "strzyżenia baranów" tego nie wprowadzili. Przestaną się sypać mandaty za
    > takie wykroczenie, pomyśli się o rezygnacji...
    Jasne :-) Tak jak z czasowym podniesieniem podatków - kiedyś się obniży :->

    Maciek

  • 145. Data: 2017-02-06 20:42:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-02-06 o 02:21, Geneko pisze:
    > To twoja logika.
    > Inżynierowie ruchu i ustawodawca uznał, ze w tym miejscu
    > ustąpienie pierwszeństwa to za mało, jeszcze należy się zatrzymać,
    > bo tak będzie bezpieczniej.
    Dziwne, że nie nakazali wysiąść i się rozejrzeć. Z drugiej strony
    człowiek biegnący przodem z flagą w zupełności by wystarczył. I super
    bezpiecznie by było i bezrobocie niższe ...

    Maciek

  • 146. Data: 2017-02-06 20:54:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-02-06 o 14:03, Geneko pisze:
    > Jezeli tam były warunki do ruchu pieszych i rowerzystów razem
    > to trzeba było ruszyć Du ę i wnioskować/dopilnować wprowadzenie
    > odpowiedniego oznakowania
    > dopuszczające jednoczesny ruch pieszych i rowerzystów, albo
    > uchwalić odpowiednie prawo, np. ze na chodniku o szerokości większej
    > przykladowo 5 mtr zezwala sie na ruch pieszych i rowerzystów.
    A po chuj?? Wszędzie chcesz stawiać znaki drogowe, wyznaczać ścieżki itd
    itp? Gdzie się podział k* zdrowy rozsądek????

    Maciek

  • 147. Data: 2017-02-06 21:04:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 20:54, Maciek pisze:

    > A po chuj?? Wszędzie chcesz stawiać znaki drogowe, wyznaczać ścieżki itd
    > itp? Gdzie się podział k* zdrowy rozsądek????

    Odnoszę niestety wrażenie, że częściowo umarł wraz z komuną.
    Paradoksalnie szeregowi krawężnicy, o których krążyły dowcipy okazywali
    się mieć więcej zdrowego rozsądku niż sporo obecnych policjantów
    (przynajmniej służbowo, za co w dużej mierze odpowiada obecny trend zo
    zaspokajania statystyki). Oczywiście nie dotyczyło to pojedyńczych gnid,
    ale ci za długo na stanowisku krawężnika nie pozostawali i zwykle
    awansowali do bardziej "elitarnych" zadań.

    Ale tak jak pisałem - społeczeństwo traktowane jest jak debile i się od
    tego uzależniają. Potem domagają się, żeby wszystko uporządkować,
    opisać, nalepiej nakazać lub zabronić, znaki postawić (na chuj przed
    większością zakrętów znak, jak znak ukradną złomiarze, to prosto
    pojadą?), ścieżki wytyczyć, pieszych, rowerzystów i kierowców
    odseparować parkanami wysokimi na co najmniej metr...

    A na każdą propozycję, żeby przyjąć, że ludzie to nie debile i pewne
    rzeczy sami ogarną odzywa się wrzask, że się nie da i trzeba koniecznie
    komuś "przyjebać" przepisami - najchętniej "onym" - to znaczy reszcie.

    Zastanawiam się czy nie ma w tym racji, że suma inteligencji na świecie
    jest z grubsza stała, a przynajmniej nie wprost proporcjonalna do
    populacji;)

    Shrek.

  • 148. Data: 2017-02-06 21:25:46
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Feb 2017 19:00:59 +0000 (UTC), Budzik

    > No to łamiesz przepisy.
    > W przepisie nie jest "zwolnic" tylko "zatrzymac".
    > Czyli jednak zdrowy rozsadek nad przepisy?

    Zwalniam praktycznie do zera, nie jest to więcej niż 1km/h. Ale niech
    będzie że łamię, skoro Ci to pozwoli lepiej spać. ;P BTW na przejściach też
    nie wyprzedzam, nawet jak widzę, że nikogo nie ma -- nic mnie to czasowo
    nie kosztuje, za to pozwala dodatkowo utrzymać koncentrację.

    > Nie sadze, zeby akurat w tym aspekcie chodziło o kary.
    > Raczej o postep w postaci kanalizacji...

    Są jeszcze szamba -- a z tych można lać pod płot sąsiada, na pole, w dziurę
    kreta, itd. I gdyby nie kary, to pewnie większość by tak robiła -- przecież
    jak się doda "zmiękczacza", to jest to prawie sama woda...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 149. Data: 2017-02-06 21:31:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 21:25, Myjk pisze:

    > Zwalniam praktycznie do zera, nie jest to więcej niż 1km/h. Ale niech
    > będzie że łamię, skoro Ci to pozwoli lepiej spać.

    Tu nie chodzi o to czy ktoś lepiej śpi, a czy ci nadgorliwy policjant
    mandatu nie wystawi.

    > ;P BTW na przejściach też
    > nie wyprzedzam, nawet jak widzę, że nikogo nie ma -- nic mnie to czasowo
    > nie kosztuje, za to pozwala dodatkowo utrzymać koncentrację.

    I chwała ci za to, ale nie róbmy pewexu. Rozmawiamy o zapowiedzi karania
    _niezatrzymania_ się na strzałce. Wszyscy (może z wyjątkiem Cavalina,
    choć nie jestem pewien - po prostu nie przywiązuję wago do tego co on
    piszę) mówili, że wystarczy zwolnić a wymaganie całkowitego zatrzymania
    to faszyzm. Ty pisaleś, że trzeba się _zatrzymać_ bo tak mówi przepis.
    No więc koniec dyskusji, można się rozejść - wszyscy zgodzili się
    (łącznie z tobą), że wystarczy zwolnić.

    Shrek

  • 150. Data: 2017-02-06 21:42:55
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 lutego 2017 17:44:55 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    I teraz te ścieżki raz prowadzą za przystankiem autobusowym a raz przed. Czasem są
    prowadzone od strony jezdni a raz od strony pola.

> [...]
    > jest.
    >
    > Ścieżki nieodseparowane fizycznie od chodnika są bez sensu, bo wiadomo,
    > ze wszyscy będą łazić całą szerokością. Gdzie się nie da fizycznie
    > odzielić powinno być razem jako ciąg pieszo rowerowy, z tym że
    > nieobowiązkowy.
    >
    > Problem ze ścieżkami/chodnikami/ jezdniami i rowerzystami polega na tym,
    > że próbuje się ich traktować jednakowo. A tymczasem jedni jeżdzą
    > codziennie do pracy a drudzy to 12 letnie dzieci. Pomysł, że wszscy oni
    > muszą jechać jezdnią jest absurdalny - prawda?

    Ano absurdalny i robia sie z tego 4 grupy podróżujących :)

    I teraz zrób do tego przepisy aby było jasne kto jak ma jechac i za co mozna karać
    tak aby pałkownik nie móg dawać mandatu wedle dobrego humoru :)

    Ja sam chyba jestem po troche każdym z tych 4 typów bo i autem jade i rowerem i to
    czasem mi pasuje chodnikiem a czasem drogą choć teraz mam to szczęscie że do roboty
    mam 7km ściezki całkiem uczciwej.

    Ale mętlik sie robi i nie było by problemu gdyby nie to że jednak ludzie czasem nie
    mysla i albo scigaja sie po chodnikach albo łażą jak snuje po ścieżkach.

    Mysle ze dodawanie skomplikowania w tej sytuacji nie poprawi wiele :)