    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Date: Mon, 6 Feb 2017 21:04:58 +0100
    <o76mma$u9u$2@node2.news.atman.pl> <o76n51$lp9$1@usenet.news.interia.pl>
    <o770t3$jj6$1@news.mixmin.net> <o771qk$45l$1@node1.news.atman.pl>
    <o77cvp$624$1@mx1.internetia.pl>
    <58973ef2$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <o77fq4$ids$1@node1.news.atman.pl>
    <58974535$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org> <o79kpe$dha$1@node1.news.atman.pl>
    <o79s81$i1m$3@news.mixmin.net> <o7ak80$qcg$2@node1.news.atman.pl>

    W dniu 06.02.2017 o 20:54, Maciek pisze:

    > A po chuj?? Wszędzie chcesz stawiać znaki drogowe, wyznaczać ścieżki itd
    > itp? Gdzie się podział k* zdrowy rozsądek????

    Odnoszę niestety wrażenie, że częściowo umarł wraz z komuną.
    Paradoksalnie szeregowi krawężnicy, o których krążyły dowcipy okazywali
    się mieć więcej zdrowego rozsądku niż sporo obecnych policjantów
    (przynajmniej służbowo, za co w dużej mierze odpowiada obecny trend zo
    zaspokajania statystyki). Oczywiście nie dotyczyło to pojedyńczych gnid,
    ale ci za długo na stanowisku krawężnika nie pozostawali i zwykle
    awansowali do bardziej "elitarnych" zadań.

    Ale tak jak pisałem - społeczeństwo traktowane jest jak debile i się od
    tego uzależniają. Potem domagają się, żeby wszystko uporządkować,
    opisać, nalepiej nakazać lub zabronić, znaki postawić (na chuj przed
    większością zakrętów znak, jak znak ukradną złomiarze, to prosto
    pojadą?), ścieżki wytyczyć, pieszych, rowerzystów i kierowców
    odseparować parkanami wysokimi na co najmniej metr...

    A na każdą propozycję, żeby przyjąć, że ludzie to nie debile i pewne
    rzeczy sami ogarną odzywa się wrzask, że się nie da i trzeba koniecznie
    komuś "przyjebać" przepisami - najchętniej "onym" - to znaczy reszcie.

    Zastanawiam się czy nie ma w tym racji, że suma inteligencji na świecie
    jest z grubsza stała, a przynajmniej nie wprost proporcjonalna do
    populacji;)

    Shrek.