  • 131. Data: 2017-02-06 18:20:09
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    Zamiast durnego przepisu lepiej by było wprowadzić dodatkowy sygnał nad
    strzałką ostrzegający o pieszych przechodzących na zielonym świetle,
    taki migający sygnał:
    https://www.google.pl/maps/@52.2425747,21.1021867,3a
    ,60y,270.2h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sq4igOZyS6VurMW5X
    ifXXow!2e0!7i13312!8i6656

    Dużo lepszy wg mnie byłby efekt poprawiający bezpieczeństwo. Tym
    bardziej, że jest wiele skrzyżowań gdzie zielona strzałka w pewnych
    cyklach świateł jest bezkolizyjna (piesi i samochody z poprzecznego
    kierunku mają czerwone)

  • 132. Data: 2017-02-06 18:26:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 18:20, spider pisze:
> [...]
    > bardziej, że jest wiele skrzyżowań gdzie zielona strzałka w pewnych
    > cyklach świateł jest bezkolizyjna (piesi i samochody z poprzecznego

    Niby tak, tylko że to trzebaby zrobić wszędzie, bo inaczej tylko
    pogłębisz istniejący bałagan.

    Shrek

  • 133. Data: 2017-02-06 18:32:35
    Temat: Re: Akcja Strzalka. dureń wpuszcza.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Bo czesto jest tak , że jakiś dureń wpuszcza pieszego,
    > który tam by nie czekał dłużej jak jedną minutę.
    > Przy tym zatrzymuje kilka samochodów.

    No i?
    ---
    No i smog mamy od tego. Bo samochody są 10x cięższe od pieszych i poruszają
    się 10x szybciej od nich oraz niestety emitują szkodliwe związki.

  • 134. Data: 2017-02-06 18:41:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 06.02.2017 o 14:01, Geneko pisze:

    >A dlaczego dureń? A może tych pieszych jest 10, a może piesza ma
    >ładne nogi, a może i tak niespecjalnie jest gdzie jechać, bo dalej
    >korek, a może przy okazji kogoś z parkingu wpuściłem?

    Ale nie o takim przypadku piszemy.

    >No i?

    No i kilka osob czeka na jedna - gdzie tu sens, gdzie logika ?

    A w dodatku smrodza ...

    >I przede wszystkim - co to ma wspólnego z debilami
    >omijającymi/wyprzedzającymi na pasach?

    Jakby nie bylo takich debili, to by nie bylo omijania, a wyprzedzanie
    byloby niegrozne :-)

    J.

  • 135. Data: 2017-02-06 19:14:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Tak samo byś zrobił przed B-20?

    Jest obowiązek zatrzymania się? Jest. Tak samo jak o 3 w nocy, ciągle
    obowiązuje zakaz przejścia na czerwonym.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 136. Data: 2017-02-06 19:17:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 18:32, re pisze:

    > No i?
    > ---
    > No i smog mamy od tego. Bo samochody są 10x cięższe od pieszych i
    > poruszają się 10x szybciej od nich oraz niestety emitują szkodliwe związki.

    To idź na piechotę:P

    NIedoczekanie - wozisz dupę samochodem i narzekasz i podpierasz się
    ekologią, żeby uzasadnić uprzywilejowanie samochodówe:P

    Shrek

  • 137. Data: 2017-02-06 19:20:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 18:41, J.F. pisze:

    > Ale nie o takim przypadku piszemy.

    A skąd wiesz czy piesza nie była łada? :P

    > No i kilka osob czeka na jedna - gdzie tu sens, gdzie logika ?

    Czyli jak jest trzech pieszych i jeden samochód za tobą to już logicznie
    jest przepuszczać?

    > A w dodatku smrodza ...

    Sorry - odpisałem wyżej. To że śmierdzisz nie jest argumentem, żebyś
    miał dodatkowe prawa:P

    Aha.

    Shrek

  • 139. Data: 2017-02-06 20:00:59
    Temat: Re: Akcja Strzalka. lubią czekać.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, jakby mnie kto spytal, czy lepiej zrobic nowa autostrade, czy
    > zalatac dziury na istniejacych drogach, to bym odpowiedzial ... zalezy
    > jakie dziury :-)

    Bez znaczenia jakie.
    Kazda droga lepsza niz brak drogi!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 138. Data: 2017-02-06 20:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Był projekt aby zlikwidować zupełnie strzałki i nawet chyba to na
    > chwilę w 2007 zdążyli wprowadzić. Więc podtrzymuję, że taki kompromis,
    > że stop zamiast zupełnego braku strzałki, jest akceptowalny.

    Tamte działania nie miały nic wspolnego z ustaleniem co jest sensowne.
    To była tylko próba podejscia do wymogów unijnych - nieudolne zresztą...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 141. Data: 2017-02-06 20:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Z pewnością, co nie zmienia faktu, że żaden to problem się zatrzymać i
    > ruszyć. Jakoś się stosuję, może nie staję do zera absolutnego, ale
    > jedynkę wduszam. Jakoś korona mi z głowy nie spada :P ani też czasu
    > znacznie więcej nie tracę -- a jednak miejsca na obserwację dzięki
    > temu zabiegowi jest więcej.

    No to łamiesz przepisy.
    W przepisie nie jest "zwolnic" tylko "zatrzymac".
    Czyli jednak zdrowy rozsadek nad przepisy?

    > Zauważyłem, ale strzałka nic ma do tego.

    > No i o tym jest właśnie mowa. Chętnie by wylewali, ale nie wylewają --
    > bo mają nad sobą bacik w postaci ew. kary.

    Nie sadze, zeby akurat w tym aspekcie chodziło o kary.
    Raczej o postep w postaci kanalizacji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,