  • Data: 2017-02-08 09:09:38
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2017 o 08:51, s...@g...com pisze:

    > Tylko to by trzeba zrobic tak aby policjantom nie zależało na statsach czy
    pieniądzach. Podczas takiej akcji ma im zależeć na znalezieniu debila i utrudnieniu
    mu zycia na tyle aby zmądrzał.

    I o tym właśnie piszę. Łapanie normalnych ludzi zamiast idiotów
    drogowych jest kontrproduktywne.

    > A to trudne bo albo kończy sie na goleniu kasy albo nabijaniu statsów.
    > Znalezienie złotego środka gdzie policjant jest na drodze i zwraca uwage na debili
    jest trudne.

    NIe jest takie znów trudne. Policja to silnie zhierarchizowana grupa.
    Wystarczy rozkazać komendantowi głównemu, i dalej już po szczeblach się
    rozejdzie. Kto się nie dostosuje to brak awansów, w skrajnych wypadkach
    noga dupa brama. Do dziś nie mogę dojść, dlaczego premier dowolnego
    rządu nie zbiera tych damowych punktów w słupkach rozkazując właściwemu
    ministrowi, żeby policja od dziś miała byś fropntem a nie dupą do
    obywatela. Nic to nie kosztuje.

    > Materiały z kamerek pomogły by ale na nich nie widac kto prowadzi...

    > Nie, na autostradzie a4.
    > To chyba ten filmik:
    > https://www.youtube.com/watch?v=JUmpjM-cfSw
    >
    > problemem bylo to ze policja inicjalnie nie widziala powodu do reakcji. Potem im
    przeszło ale inicjalna reakcja daje do myslenia...

    No rzeczywiście... To tylko potwierdza co mówię - zaczają się w
    krzakach, złapią koleśia 10km/h na strzałace (która pewnie w
    rzeczywistości bezkolizyjna będzie), a jak mają debila na widelcu, to im
    się nie chcę bo nie ma gotowej rubryczki w tabelce.

    Problemem jest rozliczanie policjantów ze statystyki, a to powoduje, że
    im głupszy przepis, tym lepiej bo więcej się złapie. A naprawdę debilne
    zachowania nie są w przpisach wprost uwzględniane, bo przecież nikt nie
    będzie tworzył kodeksu na okolicznopść co najbardziej nieprawdopodobnego
    jakiś idiota odstawi.

    Shrek