  • Data: 2020-10-26 20:59:58
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jan Basałyk j...@g...com ...

    > Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem, bo
    > to, co obowiazuje teraz jest bezsensowne i nieżyciowe, co
    > potwierdza nie tylko ta dyskusja, ale ogólnie obserwacja ruchu w
    > tego typu warunkach. A komu się spieszy i przekracza 50 km/h (czy
    > 70 km/h - (tez mała predkosc notabene)) to może sobie skakać z
    > lewa na prawo itd.... I wtedy nikt do nikogo nie mialby
    > pretensji. Obecny przepis na obszarze zabudowanym generuje
    > tylko agresję tzw. piratów drogowych (PS. zazwyczaj przekraczam
    > 50 km/h na ulicach przelotowych dwujezdniowych (i to znacznie),
> [...]

    Nie przesadzajmy, przewaznie nie generuje.
    Ludzie przeciez dokładnie tak jezdza, jak jest duzy ruch to zajmuja
    wszystkie pasy, skoczkowie lataja miedzy pasami a wiekszosc po prostu
    jedzie.
    Sytuacja opisywana przez Poldka? była raczej wyjątkiem od reguły.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie