  • 11. Data: 2011-09-15 21:49:50
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 13:59:42 -0700 (PDT), LukeB napisał(a):

    > No ba,

    No dobra, zainteresowaliście mnie, chociaż wyglądało jakbyście się
    nabijali. Wizualnie podoba mi się dużo mniej. I z tego co doczytałem jest
    mniejszy. Jak usiadłem, na AT to od razu wiedziałem, że to to, w
    przeciwieństwie do takiego Transalpa, który wydaje mi się nieco za niski.
    Mam 190cm i ogólnie dość długie kończyny;) Nie będzie toto za małe?
    --
    marcin

  • 12. Data: 2011-09-15 22:00:18
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-15 14:38, zly pisze:

    > To nie tyle kwestia dozbierania, co tego, że nie uważam za stosowne
    > wydawania takiej kasy na pierwszy sprzęt, zwłaszcza tak wiekowy :)
    > A na koniec sezonu liczyłem właśnie. Wtedy zawsze ceny topnieją.
    > Na początku sobie odpuściłem AT i myślałem o Transalpie - połowę tańszy.
    > Ale ostatnio miałem okazję przysiąść na obu i AT pasuje mi zdecydowanie
    > bardziej.

    Sorry, ale jak Ciebie czytam, to sie gubie.

    W koncu chcesz kupic Africe, czy chcesz kupic sensowne moto za jakastam
    kase? To dwie rozne sprawy. Jak chcesz koniecznie Africe, znaczy
    uwazasz, ze to moto jest duzo warte.

    Jak uwazasz, ze nie jest tyle warte, to kup cos innego, wartego swojej
    ceny, zamiast marudzic, ze nie wiesz czego to moto jest takie drogie,
    ale jest super i wlasnie je chcesz kupic i nic innego...

    ;)

    Towarzystwo juz Ci swoje teorie wylozylo i jest w nich sporo prawdy.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 13. Data: 2011-09-15 22:04:44
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-15 15:59, Grzegorz Rogala pisze:

    > A to przepraszam, MIT i LEGENDA i forum ;)

    Jeszcze znaczek... nie zapominaj o tym skrzydelku. Za nie trzeba slono
    zaplacic, niezaleznie od modelu ;)

    W ramach anegdotki, jak sie pewnemu wyznawcy religii Hondy dalem
    przejechac gaciami, to wrocil uhahany od ucha do ucha i zasmucony, bo
    stwierdzil jeden powazny brak w tym moto - brak odpowiedniego znaczka na
    zbiorniku, bo w sumie tak fajnym moto, to jeszcze nie jezdzil ;p

    > Patrzac na ebay tez trzeba wywalic 2-3kE.

    w sumie, jakby spojrzec na Africe jako na lokate kapitalu, to jedno z
    nielicznych moto spelniajacych takie kryterium :)

  • 14. Data: 2011-09-15 22:19:17
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 00:00:18 +0200, Tomek Wozniakowski napisał(a):

    > Sorry, ale jak Ciebie czytam, to sie gubie.

    > W koncu chcesz kupic Africe, czy chcesz kupic sensowne moto za jakastam
    > kase? To dwie rozne sprawy.

    Ogólnie się wdrażam w temat motocykli. Africa do tej pory najbardziej
    przypadła mi do gustu. Jeśli są jakieś inne sensowne propozycje, to chętnie
    posłucham. Varadero za duży jak na początek, v-strom mi się nie podoba.
    Transalp... hmm dużo wygodniej mi na AT. Ten Triumph może być ciekawy, ale
    podejrzewam, że z racji moich gabarytów odpadnie. Coś jeszcze sensownego?

    > Jak chcesz koniecznie Africe, znaczy
    > uwazasz, ze to moto jest duzo warte.

    Eeee... Jakiś błąd w rozumowaniu :) To, że koniecznie chcę kanapki z serem
    na śniadanie, to nie znaczy, że dam za nie 30zł :)

    > Jak uwazasz, ze nie jest tyle warte, to kup cos innego, wartego swojej
    > ceny, zamiast marudzic, ze nie wiesz czego to moto jest takie drogie,
    > ale jest super i wlasnie je chcesz kupic i nic innego...

    Chciałbym AT, ale uważam, że nie jest warta tyle ile za nią ludzie chcą.
    Dlatego jeszcze nie kupiłem. Proste :)

    --
    marcin

  • 15. Data: 2011-09-16 05:25:11
    Od: LukeB <l...@g...com>

    On 15 Wrz, 23:49, zly <b...@N...fm> wrote:
    > No dobra, zainteresowali cie mnie, chocia wygl da o jakby cie si
    > nabijali. Wizualnie podoba mi si du o mniej. I z tego co doczyta em jest
    > mniejszy. Jak usiad em, na AT to od razu wiedzia em, e to to, w
    > przeciwie stwie do takiego Transalpa, kt ry wydaje mi si nieco za niski.
    > Mam 190cm i og lnie do d ugie ko czyny;) Nie b dzie toto za ma e?
    > --
    > marcin

    Usiadz i sie przekonasz, tylko kaz sobie zrobic najpierw kanape na
    maxa w gore.
    Ja mam 186 cm wzrostu i jezdze na srodkowej pozycji.
    Co do kwestii wizualnej, to na zywo wyglada znacznie lepiej niz na
    fotkach.
    Poza tym to nie chopper, to ma jezdzic a nie wygladac i nie martw
    sie,
    kierownicy Afryk i tak ogladali by tylko twoje plecy i kufer.

    --
    Baran,
    Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa

  • 16. Data: 2011-09-16 05:50:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    zly pisze:

    > Byle szybko, bo chciałbym jeszcze w tym sezonie pojeździć :)

    A rozważałeś F800 GS? Czy raczej nie leży w kontekscie?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2011-09-16 05:54:18
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeciwieństwie do takiego Transalpa, który wydaje mi się nieco za niski.
    > Mam 190cm i ogólnie dość długie kończyny;) Nie będzie toto za małe?

    Wydaje mi się że zobacz jeszcze super tenere.

    --
    OGONek~

  • 18. Data: 2011-09-16 06:20:59
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On Sep 16, 12:19 am, zly <b...@N...fm> wrote:
    > Dnia Fri, 16 Sep 2011 00:00:18 +0200, Tomek Wozniakowski napisa (a):
    >
    > Chcia bym AT, ale uwa am, e nie jest warta tyle ile za ni ludzie chc .
    > Dlatego jeszcze nie kupi em. Proste :)

    Acha, zatem liczysz, ze jak uderzysz z tym do wiekszej grupy ( moze
    mediow ;) ) to cos sie w tej materii zmieni, czy chciales tylko
    ponarzekac na drozyzne?

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660 X / Tiger 955

  • 19. Data: 2011-09-16 06:58:16
    Od: zly <t...@g...com>

    On 16 Wrz, 08:20, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > czy chciales tylko
    > ponarzekac na drozyzne?

    To też, ale liczę po cichu, że ktoś przypadkiem podsunie sensowne
    rozwiązanie ;)

  • 20. Data: 2011-09-16 07:32:27
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Uzytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisal

    >Acha, zatem liczysz, ze jak uderzysz z tym do wiekszej grupy ( moze
    >mediow ;) ) to cos sie w tej materii zmieni, czy chciales tylko
    >ponarzekac na drozyzne?

    Daj spokoj -- to grupa dyskusyjna. Watek akurat jest na temat wiec sie
    dyskutuje. A ze nic z tego nie wynika... jak z 99% dyskusji w ogole.
    Wszystko IMHO Ok.

    Pozdrawiam

    Pawel, SVSZ i SC33'98