    From: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Africa Twin
    Date: Fri, 16 Sep 2011 00:00:18 +0200

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-15 14:38, zly pisze:

    > To nie tyle kwestia dozbierania, co tego, że nie uważam za stosowne
    > wydawania takiej kasy na pierwszy sprzęt, zwłaszcza tak wiekowy :)
    > A na koniec sezonu liczyłem właśnie. Wtedy zawsze ceny topnieją.
    > Na początku sobie odpuściłem AT i myślałem o Transalpie - połowę tańszy.
    > Ale ostatnio miałem okazję przysiąść na obu i AT pasuje mi zdecydowanie
    > bardziej.

    Sorry, ale jak Ciebie czytam, to sie gubie.

    W koncu chcesz kupic Africe, czy chcesz kupic sensowne moto za jakastam
    kase? To dwie rozne sprawy. Jak chcesz koniecznie Africe, znaczy
    uwazasz, ze to moto jest duzo warte.

    Jak uwazasz, ze nie jest tyle warte, to kup cos innego, wartego swojej
    ceny, zamiast marudzic, ze nie wiesz czego to moto jest takie drogie,
    ale jest super i wlasnie je chcesz kupic i nic innego...

    ;)

    Towarzystwo juz Ci swoje teorie wylozylo i jest w nich sporo prawdy.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek