  • 21. Data: 2014-05-15 13:29:42
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-13 18:20, Czarek pisze:

    > To nie "oni" (Aero2) generują te obrazki, tylko Google ;-)
    > Poczytaj:
    > http://www.dobreprogramy.pl/Desperacja-uzytkownikow-
    BDI.-Aero2-nie-panuje-nad-usluga-Googlea-wiec-testy-
    reCAPTCHA-coraz-trudniejsze,News,53988.html

    > I to:
    > https://www.google.pl/#newwindow=1&q=captcha+site:do
    breprogramy.pl

    No i mamy wyjaśnienie - wszyscy winni, piraci, mechanizmy obronne
    Google, ,tylko p. Żak jak ta dziewica..

  • 22. Data: 2014-05-15 13:30:27
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-14 01:32, Pszemol pisze:
    > "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
    >
    > To chyba taki polski folklor, że jesteśmy łasi na darmochę...
    > Dawniej tepsa 202122 teraz aero2 i robimy piruety aby dostać
    > ochłapy byle za darmochę... Ech - kiedy się czegoś nauczymy?
    > Naprawdę nie warto wykupić sobie pakiet i nie pieprzyć się z capcha?

    To Żak robi piruety aby maksymalnie utrudnić Polakom dostęp do internetu
    po przez Aero2.
    I czyżby to cecha Polaków, pokaż przykład jak to Oni się tratują jak
    bydło po towar z obniżoną ceną jak to robią jankesi w NY , albo angole w
    Londku?

  • 23. Data: 2014-05-15 13:31:00
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-14 12:05, Poldek pisze:

    > Powiem szczerze, że nie rozumiem ludzi, którym chce się jeszcze męczyć
    > z Aero2 od czasu wprowadzenia kapci. Normalny, płatny, szybki internet
    > mobilny jest teraz tak tani, że szkoda życia na zgadywanki w kapciach
    > kilka razy na dzień.

    I pewnie wszyscy tak zaczęli robić, np moje dwie karty leżą w
    szufladzie, ale to nie znaczy że nie mogę powiedzieć publicznie co myślę
    o p. Żaku i urzędnikach którzy mu na takie harce pozwalają.

  • 24. Data: 2014-05-15 14:45:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > 140$ to chyba nie jest juz kwota, ktora Amerykanin lekka raczka wyda.
    > Owszem, nadal niewielka, powiedzmy jak u nas 100 zl, co nie znaczy ze sie
    > nie zastanowi.

    Jeszcze rok temu ten sam abonament wychodził ponad $200/mies.

    > P.S. A kto chce instalowac kranik w samochodzie, zamiast wygodnie pojechac
    > na zmiane oleju ?

    Przeczytaj tamten wątek - ja i inni grupowicze wymieniający sobie
    olej nie robią tego dla oszczędności finansowych.

    > A potrzebne Ci to ? Tzn te 3 linie ?

    Trzy linie dla trzech osób w domu, nie jest to żadna ekstrawagancja ;-)

  • 25. Data: 2014-05-16 09:23:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 May 2014 07:45:12 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Jeszcze rok temu ten sam abonament wychodził ponad $200/mies.

    Nie mowimy ile kosztowalo, tylko czy ktos sie zastanowi czy ktos sie
    zastanowi czy aby na pewno potrzebne mu trzy linie, bo to jednak
    1400$.

    > Trzy linie dla trzech osób w domu, nie jest to żadna ekstrawagancja ;-)

    Hm, jak jeszcze wszyscy maja komorki ... choc w sumie domyslam sie ze
    to po voip ?

    J.

  • 26. Data: 2014-05-16 16:18:16
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-15 13:31, Trybun pisze:

    > I pewnie wszyscy tak zaczęli robić, np moje dwie karty leżą w
    > szufladzie, ale to nie znaczy że nie mogę powiedzieć publicznie co myślę
    > o p. Żaku i urzędnikach którzy mu na takie harce pozwalają.

    Kody CAPTCHA w Aero2 stały się czytelniejsze (podobno-nie sprawdzałam)
    http://pclab.pl/news57752.html

    --
    animka

  • 27. Data: 2014-05-18 22:13:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie mowimy ile kosztowalo, tylko czy ktos sie zastanowi czy ktos sie
    > zastanowi czy aby na pewno potrzebne mu trzy linie, bo to jednak
    > 1400$.

    ?? jakie znowu 1400? Napisałem 140 nie 1400.
    I gdybyś przeczytał całą wypowiedź zanim zaczniesz odpisywać
    to dowiedziałbyś się dlaczego są w jednym abonamencie 3 linie.

    > Hm, jak jeszcze wszyscy maja komorki ...

    Nie rozumiem dlaczego tak Cię to fascynuje, że 3 osoby
    w gospodarstwie domowym dzielą jeden abonament na 3 komórki...
    Czy to takie niezwykłe??

    > choc w sumie domyslam sie ze to po voip ?

    Że co? Nie, żaden voip. To są plany komórkowe od AT&T. Normalne GSM.

  • 28. Data: 2014-05-19 08:32:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 May 2014 15:13:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > ?? jakie znowu 1400? Napisałem 140 nie 1400.

    pomylka mala, zerowa taka.

> [...]
    >
    > Nie rozumiem dlaczego tak Cię to fascynuje, że 3 osoby
    > w gospodarstwie domowym dzielą jeden abonament na 3 komórki...

    Niezwykle to jest nazywanie komorek liniami.
    Myslalem ze masz 3 linie stacjonarne w domu ... uzyteczna rzecz, jak
    corka gada, zona gada, a do ciebie nie mozna sie dodzwonic.
    Ale czy rownie uzyteczna gdyby miala kosztowac 140$ ? :-)
    Szczegolnie gdy jeszcze kazdy ma komorke.

    Aczkolwiek obecnie by mnie nie zdziwilo - jedna stara linia, na niej
    internet/ADSL, a na nim 4 numery voip.

    J.

  • 29. Data: 2014-05-19 11:32:15
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 16:18, animka pisze:

    > Kody CAPTCHA w Aero2 stały się czytelniejsze (podobno-nie sprawdzałam)
    > http://pclab.pl/news57752.html

    Kody być może sa i czytelniejsze, ale problemem stało się wywołanie
    takiego kodu. Dopiero po kilku minutach udało mi sie wywołać to żadanie
    kodu, w przeglądarce fabrycznie zainstalowanej - w Chrome czy Operze
    pasek ładowanie staje i nic się nie dzieje. W tej fabrycznej kod także
    pokazał się z dużym opóźnieniem. Widać Żak kombinuje jak może by
    utrudnić życie swoim klientom.

  • 30. Data: 2014-05-19 13:59:22
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Poldek nabazgrał(a):

> [...]
    > Aero2 od czasu wprowadzenia kapci. Normalny, płatny, szybki internet
    > mobilny jest teraz tak tani, że szkoda życia na zgadywanki w kapciach

    Ale jako dodatek np. do tabletu albo tak zwane łącze awaryjne czemu nie ...
    Ja używam do tabletu bo podkusiło mnie brać bez GSM (błąd), na działce jako
    hotspot bo mam lepszy zasięg dzięki temu, od piątku np. używałem jako lącze
    awaryjne w domu bo mo modem z UPC poleciał a na tel/tablecie nie wszysatko
    da się łatwo i szybko zrobić.
    Jedyne co mnie wqr.... to że po każdej kapci muszę fizycznie wyłączyć modem
    i wystartować go od zera.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl