  • 1. Data: 2014-05-12 02:31:49
    Temat: Nju Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy to prawda, że NM nie wystawia faktur na firmę?
    Jeśli tak -- jak ominąć ów problem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-05-12 07:35:05
    Temat: Re: Nju Mobile
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Czy to prawda, że NM nie wystawia faktur na firmę?

    Tak było, dlatego zrezygowałem.

    > Jeśli tak -- jak ominąć ów problem?

    Wybrać np. Play Mini Ma na kartę i doładowywać - za doładowania bez
    problemu dostaje się faktury.

    Jakub

  • 3. Data: 2014-05-12 10:17:40
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Jakub Danecki
    z dnia: 2014-05-12 07:35:

    > Tak było, dlatego zrezygowałem.
    Eeeee... i co na to ich urząd skarbowy w związku z art. 62 par. 1 KKS?

    Paweł

  • 4. Data: 2014-05-12 14:05:04
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Pawel G. wrote:
    > Eeeee... i co na to ich urząd skarbowy w związku z art. 62 par. 1 KKS?

    Ależ żadnego problemu. Po prostu nie ma gdzie podać nazwy firmy i NIP
    podczas rejestracji. Fakturę na osobę fizyczną dostaniesz bez problemu.

    Jakub

  • 5. Data: 2014-05-12 16:23:35
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Jakub Danecki
    z dnia: 2014-05-12 14:05:

    > Ależ żadnego problemu. Po prostu nie ma gdzie podać nazwy firmy i NIP
    > podczas rejestracji. Fakturę na osobę fizyczną dostaniesz bez problemu.
    Aaaaa... taki "myk", nie znałem. :)

    Paweł

  • 6. Data: 2014-05-12 16:56:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 12 May 2014 16:23:35 +0200 osobnik zwany Pawel G.
    napisał:

    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Jakub Danecki z dnia: 2014-05-12 14:05:

    NIP
    > Aaaaa... taki "myk", nie znałem. :)

    co nie zmienia faktu, że muszą ją wystawić na zyczenie kupującego. I nie
    mogą ograniczać tego formularzami.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-05-12 19:21:05
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    masti wrote:
    > co nie zmienia faktu, że muszą ją wystawić na zyczenie kupującego. I
    > nie mogą ograniczać tego formularzami.

    I wystawią, tylko nie będzie na niej NIPu.

    Jakub

  • 8. Data: 2014-05-13 11:55:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 12 May 2014 17:21:05 +0000 osobnik zwany Jakub Danecki
    napisał:

    > I wystawią, tylko nie będzie na niej NIPu.

    a kontrola skarbowa zrobi im z dupy jesień średniowiecza

  • 9. Data: 2014-05-13 13:14:28
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od masti
    z dnia: 2014-05-13 11:55:

    > a kontrola skarbowa zrobi im z dupy jesień średniowiecza
    Na osobę fizyczną FV bez NIPu jest zgodna z przepisami, więc nic im
    żadna kontrola nie zrobi.

    Paweł

  • 10. Data: 2014-05-13 13:49:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 13 May 2014 13:14:28 +0200 osobnik zwany Pawel G.
    napisał:

    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od masti
    > z dnia: 2014-05-13 11:55:

    > Na osobę fizyczną FV bez NIPu jest zgodna z przepisami, więc nic im
    > żadna kontrola nie zrobi.

    ale na firmę już nie jest legalna. wystawianie FV bez NIPu na osobę
    fizyczną jest wyjątkiem. A nie mogą odmówić wystawienia faktury na firmę.