  • 31. Data: 2014-05-19 18:56:34
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:fe1ulj9pmr74$.1k28azkngzx9p$.dlg@40tude.net...

    > Niezwykle to jest nazywanie komorek liniami.
    > Myslalem ze masz 3 linie stacjonarne w domu ... uzyteczna rzecz

    Acha... no to się dogadaliśmy :-)))
    Ja od początku mówię o liniach telefonii komórkowej.
    Na komórkowej grupie jesteśmy przecież.
    A komórek to ja mam w domu fefnaście z czego jednocześnie
    używamy trzech bo tylko trzy linie/SIMy są aktywne... :-)

    > Ale czy rownie uzyteczna gdyby miala kosztowac 140$ ? :-)
    > Szczegolnie gdy jeszcze kazdy ma komorke.

    Widzisz... nieścisłości potocznej mowy nakazują zapytać
    co ma komórka (aparat tel) wspólnego z linią/numerem? :-)

  • 32. Data: 2014-05-19 20:24:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Acha... no to się dogadaliśmy :-)))
    >Ja od początku mówię o liniach telefonii komórkowej.
    >Na komórkowej grupie jesteśmy przecież.

    Ale ofert nie zliczysz - tu, u nas w Europie [:-)] oferuja np komorki
    ze stacjonarnym i internetem i telewizja - w pakiecie przeciez taniej.

    >A komórek to ja mam w domu fefnaście z czego jednocześnie
    >używamy trzech bo tylko trzy linie/SIMy są aktywne... :-)

    Ale wrocmy do meritum, jakby byla oferta - trzy linie stacjonarne do
    domu, za 140$/mc, to bys powiedzial "grosze, okazja, biore" ?

    >Widzisz... nieścisłości potocznej mowy nakazują zapytać
    >co ma komórka (aparat tel) wspólnego z linią/numerem? :-)

    Ale w USA zdarzalo sie brac druga linie (stacjonarna) do domu, jak
    wszyscy duzo rozmawiali i jedna byla czesto zajeta.
    Przy obecnej ekspansji komorek ... juz chyba takich chetnych nie ma
    :-)

    J.

  • 33. Data: 2014-05-21 02:30:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ale ofert nie zliczysz - tu, u nas w Europie [:-)] oferuja np komorki ze
    > stacjonarnym i internetem i telewizja - w pakiecie przeciez taniej.

    Wciąż - mówimy tu o technologii gsm... czyli "linia" to linia komórkowa.

    > Ale wrocmy do meritum, jakby byla oferta - trzy linie stacjonarne
    > do domu, za 140$/mc, to bys powiedzial "grosze, okazja, biore" ?

    To bym olał, bo w domu mam jeszcze starą jedną linię "miedzianą"
    i zastanawiam się właśnie po co ją trzymam... chyba z sentymentu.
    W ogóle linia "domowa" przestała mieć sens gdy wszyscy domownicy
    mają własne komórki.
    O, teraz sobie przypomniałem - czasem, sporadycznie, używam ją
    do przesłania faksu z drukarki... ale i ta technologia wymiera powoli.

    > Ale w USA zdarzalo sie brac druga linie (stacjonarna) do domu, jak wszyscy
    > duzo rozmawiali i jedna byla czesto zajeta.
    > Przy obecnej ekspansji komorek ... juz chyba takich chetnych nie ma :-)

    Dokładnie.
    Komórka daje Ci wolność od kablowego telefonu "domowego".
    Stacjonarność mówi sama za siebie... Po jasną cholerę mi telefon
    który mogę używać tylko w określonym rejonie skoro za tą samą
    cenę (lub mniejszą!) mogę mieć telefon bez takich ograniczeń??