    From: "Chris" <c...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Date: Mon, 19 May 2014 13:59:22 +0200

    Poldek nabazgrał(a):

    > Powiem szczerze, że nie rozumiem ludzi, którym chce się jeszcze męczyć z
    > Aero2 od czasu wprowadzenia kapci. Normalny, płatny, szybki internet
    > mobilny jest teraz tak tani, że szkoda życia na zgadywanki w kapciach
    > kilka razy na dzień.

    Ale jako dodatek np. do tabletu albo tak zwane łącze awaryjne czemu nie ...
    Ja używam do tabletu bo podkusiło mnie brać bez GSM (błąd), na działce jako
    hotspot bo mam lepszy zasięg dzięki temu, od piątku np. używałem jako lącze
    awaryjne w domu bo mo modem z UPC poleciał a na tel/tablecie nie wszysatko
    da się łatwo i szybko zrobić.
    Jedyne co mnie wqr.... to że po każdej kapci muszę fizycznie wyłączyć modem
    i wystartować go od zera.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl