  • 11. Data: 2014-05-14 14:51:08
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    news:Titus_Atomicus-0C2698.05164314052014@node2.news
    .atman.pl...

    > Bredzisz, Pszemol.
    > Po pierwsze, 202122 nie bylo za darmoche.
    > Po drugie, twierdzisz ze w USA ludzie nie wola miec
    > cos za darmo, jesli maja wybor (kosztem jakosci uslugi)?

    Zbyt wygodni są na to a i usługi zbyt tanie...

    Za $140 miesięcznie mam abonament od AT&T na trzy linie
    z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich sieci (w tym
    naziemne oczywiście), nielimitowane smsy, mmsy i 10GB
    danych do dowolnego podziału między te trzy linie plus
    hotspoty wifi porozrzucane po większych miastach w USA...
    Gdybym chciał operatora wirtualnego to byłoby jeszcze taniej.

  • 12. Data: 2014-05-14 14:51:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...pl> wrote in message
    > Powiem szczerze, że nie rozumiem ludzi, którym chce się jeszcze męczyć
    > z Aero2 od czasu wprowadzenia kapci. Normalny, płatny, szybki internet
    > mobilny jest teraz tak tani, że szkoda życia na zgadywanki w kapciach
    > kilka razy na dzień.

    To samo właśnie mnie zastanawia.
    Czego to się nie zrobi aby mieć coś za darmo ;-)

  • 13. Data: 2014-05-14 16:04:39
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-14 14:51, Pszemol wrote:
    > "Poldek" <p...@i...pl> wrote in message
    >
    > To samo właśnie mnie zastanawia.
    > Czego to się nie zrobi aby mieć coś za darmo ;-)

    tu nie chodzi by miec cos za darmo ale dodatkowo (backupowo).
    W domu szybki net (bez ograniczen jak u Ciebie ;) (moge miec w kazdej
    chwili swiatlowod), pakiet danych w telefonie, ale czasami chce sie
    skorzystac z dodatkowego sprzetu (rzadko, bo rzadko - wiec na ten sprzet
    wymyslilem sobie, ze Aero sie nada w sam raz - moze byc wolniej, bo
    traktuje to jako rezerwe).

    Zreszta, nie znam nikogo w swoim otoczeniu, kto by uzywal Aero2 jako
    jedyny sposob dostepu do internetu - bo jak sie chce zrobic cos wiecej
    niz sprawdzic maila lub przeczytac gazete poranna, to do niczego wiecej
    sie nie nadawal - nigdy.

  • 14. Data: 2014-05-14 16:22:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 14 May 2014 07:51:55 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"Poldek" <p...@i...pl> wrote in message
    >
    >To samo właśnie mnie zastanawia.
    >Czego to się nie zrobi aby mieć coś za darmo ;-)

    To nie chodzi żeby mieć coś za darmo, ale czy ty nie rozumiesz że to
    miał być internet socjalny czyli dla osób których nie stać na
    opłacanie stałego łącza?
    Mimo że mamy XXI jeszcze w naszym kraju są takie osoby.
    Wystarczy stracić pracę co w naszym kraju nie jest zbyt trudne.
    A że korzysta z tego też banda cwaniaków to już inna sprawa.
    Jak by się urzędnicy postarali przy przetargu na ten internet to
    naprawdę korzystały by z tego osoby wykluczone cyfrowo, ale to jest
    Polska więc tu można się wszystkiego spodziewać.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-05-14 18:02:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lkvos1$j1c$1@dont-email.me>, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    > hotspoty wifi porozrzucane po większych miastach w USA...
    > Gdybym chciał operatora wirtualnego to byłoby jeszcze taniej.

    Sorry, ale to nie jest odpowiedz na pytanie.
    --
    TA

  • 16. Data: 2014-05-14 18:08:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 14 May 2014 16:22:43 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >To nie chodzi żeby mieć coś za darmo, ale czy ty nie rozumiesz że to
    >miał być internet socjalny czyli dla osób których nie stać na
    >opłacanie stałego łącza?
    Jesli zalozeniem uslugi byloby aby uzytkownicy byli z grupy ktorej
    "nie stac" to uslugodawca by takie warunki wprowadzil - np zadalby
    comiesiecznego potwierdzenia z PUP o pozostawaniu w rejestrze
    bezrobotnych lub zaswiadczenia z MOPS. Skoro takich warunkow nie ma to
    skad wniosek ze to jest tylko dla tych ktorych nie stac?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 17. Data: 2014-05-14 21:09:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 14 May 2014 18:08:05 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    >bezrobotnych lub zaswiadczenia z MOPS. Skoro takich warunkow nie ma to
    >skad wniosek ze to jest tylko dla tych ktorych nie stac?

    Bo jak kogoś stać to nie będzie się szarpał z łączem które wystarcza
    tylko do przeglądania stron właściwie. I dodatkowo ma swoje
    ograniczenia.
    Zresztą uważam że i tak największym wygranym jest Solorz, jego nie
    obchodzi kto z tego korzysta choć moim zdaniem mimo że aero 2 się
    nigdzie nie reklamowało to i tak chyba się nie spodziewali że będzie
    tyle chętnych na ich karty. Stąd pewnie pomysł z kapciem.
    Co do samych wykluczonych cyfrowo, znam dużo takich osób, na przykład
    osoby starsze które dzięki aero mogą w ogóle korzystać z internetu bo
    nigdy z nim styczności nie miały, tyle że kapeć skutecznie im to
    utrdunia.
    Chodzi mi o to że każdy pisze a po co jak można mieć net lepszy za
    grosze, to po co w takim razie ktoś korzysta z aero 2 w telefonie dual
    sim jako druga karta? Pakiety internetu są już tak tanie że to jest
    bez sensu.
    Z drugiej strony jeśli w regulaminach nie ma jakiś ograniczeń to
    dlaczego nie może korzystać z tego ten kto chce? I nie ważne czy stać
    go na stałe łącze w domu, i pakiet internetowy w telefonie czy nie.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-05-15 01:26:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Zbyt wygodni są na to a i usługi zbyt tanie...
    >Za $140 miesięcznie

    140$ to chyba nie jest juz kwota, ktora Amerykanin lekka raczka wyda.
    Owszem, nadal niewielka, powiedzmy jak u nas 100 zl, co nie znaczy ze
    sie nie zastanowi.

    P.S. A kto chce instalowac kranik w samochodzie, zamiast wygodnie
    pojechac na zmiane oleju ?

    >mam abonament od AT&T na trzy linie
    >z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich sieci (w tym

    A potrzebne Ci to ? Tzn te 3 linie ?

    J.

  • 19. Data: 2014-05-15 09:01:26
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Z drugiej strony jeśli w regulaminach nie ma jakiś ograniczeń to
    > dlaczego nie może korzystać z tego ten kto chce? I nie ważne czy stać
    > go na stałe łącze w domu, i pakiet internetowy w telefonie czy nie.

    Bo taka nasza mentalność, że jak jest coś za darmo to trzeba brać czy komuś
    potrzeba czy nie.

  • 20. Data: 2014-05-15 11:25:28
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.05.2014 BaX <m...@m...com> napisał/a:

    > Bo taka nasza mentalność, że jak jest coś za darmo to trzeba brać czy komuś
    > potrzeba czy nie.

    Coś w tym jest. Pamiętacie?
    http://finanse.wp.pl/kat,104118,title,Setki-Polakow-
    zglosily-sie-po-darmowe-dzialki-w-Szwecji,wid,143678
    54,wiadomosc.html?ticaid=112bab

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.