  • Data: 2014-05-18 22:13:17
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:z9owyii3xkjh.1x1z13hvl5two$.dlg@40tude.net...

    > Nie mowimy ile kosztowalo, tylko czy ktos sie zastanowi czy ktos sie
    > zastanowi czy aby na pewno potrzebne mu trzy linie, bo to jednak
    > 1400$.

    ?? jakie znowu 1400? Napisałem 140 nie 1400.
    I gdybyś przeczytał całą wypowiedź zanim zaczniesz odpisywać
    to dowiedziałbyś się dlaczego są w jednym abonamencie 3 linie.

    > Hm, jak jeszcze wszyscy maja komorki ...

    Nie rozumiem dlaczego tak Cię to fascynuje, że 3 osoby
    w gospodarstwie domowym dzielą jeden abonament na 3 komórki...
    Czy to takie niezwykłe??

    > choc w sumie domyslam sie ze to po voip ?

    Że co? Nie, żaden voip. To są plany komórkowe od AT&T. Normalne GSM.