  • Data: 2014-05-19 08:32:34
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 May 2014 15:13:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > ?? jakie znowu 1400? Napisałem 140 nie 1400.

    pomylka mala, zerowa taka.

    > I gdybyś przeczytał całą wypowiedź zanim zaczniesz odpisywać
    > to dowiedziałbyś się dlaczego są w jednym abonamencie 3 linie.

    > Nie rozumiem dlaczego tak Cię to fascynuje, że 3 osoby
    > w gospodarstwie domowym dzielą jeden abonament na 3 komórki...
    > Czy to takie niezwykłe??

    Niezwykle to jest nazywanie komorek liniami.
    Myslalem ze masz 3 linie stacjonarne w domu ... uzyteczna rzecz, jak
    corka gada, zona gada, a do ciebie nie mozna sie dodzwonic.
    Ale czy rownie uzyteczna gdyby miala kosztowac 140$ ? :-)
    Szczegolnie gdy jeszcze kazdy ma komorke.

    Aczkolwiek obecnie by mnie nie zdziwilo - jedna stara linia, na niej
    internet/ADSL, a na nim 4 numery voip.

    J.