  • Data: 2014-05-19 20:24:22
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Acha... no to się dogadaliśmy :-)))
    >Ja od początku mówię o liniach telefonii komórkowej.
    >Na komórkowej grupie jesteśmy przecież.

    Ale ofert nie zliczysz - tu, u nas w Europie [:-)] oferuja np komorki
    ze stacjonarnym i internetem i telewizja - w pakiecie przeciez taniej.

    >A komórek to ja mam w domu fefnaście z czego jednocześnie
    >używamy trzech bo tylko trzy linie/SIMy są aktywne... :-)

    Ale wrocmy do meritum, jakby byla oferta - trzy linie stacjonarne do
    domu, za 140$/mc, to bys powiedzial "grosze, okazja, biore" ?

    >Widzisz... nieścisłości potocznej mowy nakazują zapytać
    >co ma komórka (aparat tel) wspólnego z linią/numerem? :-)

    Ale w USA zdarzalo sie brac druga linie (stacjonarna) do domu, jak
    wszyscy duzo rozmawiali i jedna byla czesto zajeta.
    Przy obecnej ekspansji komorek ... juz chyba takich chetnych nie ma
    :-)

    J.