  • Data: 2014-05-19 11:32:15
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-16 16:18, animka pisze:

    > Kody CAPTCHA w Aero2 stały się czytelniejsze (podobno-nie sprawdzałam)
    > http://pclab.pl/news57752.html

    Kody być może sa i czytelniejsze, ale problemem stało się wywołanie
    takiego kodu. Dopiero po kilku minutach udało mi sie wywołać to żadanie
    kodu, w przeglądarce fabrycznie zainstalowanej - w Chrome czy Operze
    pasek ładowanie staje i nic się nie dzieje. W tej fabrycznej kod także
    pokazał się z dużym opóźnieniem. Widać Żak kombinuje jak może by
    utrudnić życie swoim klientom.