  • 1. Data: 2012-07-10 00:06:19
    Temat: Aero2 leży co 2 dni
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    też tak macie?

    przez rok działało bezawaryjnie, w zeszłym tygodniu problemy: modem od rana
    miga na zielono, czyli nie rejestruje się w sieci. drugi dzień to samo,
    potem w nocy (3-4rano) widzialem jak blyskal poprawnie, na niebiesko. ale
    rano i później przez cały dzień znów zielono - wyrejestrowany. potem przez
    jeden, dwa dni wszystko OK. dziś znow zielono. modem nie ruszany z miejsca,
    tylko na początku tych "przygód" dla pewności przetarłem styki SIM-a.

  • 2. Data: 2012-07-10 08:15:52
    Temat: Re: Aero2 leży co 2 dni
    Od: "Ryszard C" <r...@W...pl>

    Użytkownik "adamschodowy" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > też tak macie?
    >
    > przez rok działało bezawaryjnie, w zeszłym tygodniu problemy: modem od
    > rana miga na zielono, czyli nie rejestruje się w sieci. drugi dzień to
    > samo, potem w nocy (3-4rano) widzialem jak blyskal poprawnie, na
    > niebiesko. ale rano i póĽniej przez cały dzień znów zielono -
    > wyrejestrowany. potem przez jeden, dwa dni wszystko OK. dzi? znow zielono.
    > modem nie ruszany z miejsca, tylko na pocz?tku tych "przygód" dla pewno?ci
    > przetarłem styki SIM-a.
    U mnie jest OK, nie ma żadnych przygód.

    Pozdrawiam Rycho

  • 3. Data: 2012-07-10 09:40:26
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    On 07/10/2012 12:06 AM, adamschodowy wrote:
> [...]
    > jeden, dwa dni wszystko OK. dziś znow zielono. modem nie ruszany z miejsca,
    > tylko na początku tych "przygód" dla pewności przetarłem styki SIM-a.

    napisz jakie masz CSQ

  • 4. Data: 2012-07-10 13:57:33
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > napisz jakie masz CSQ

    dzisiaj:

    -85dB, 45%, csq 14
    , chwilami
    -91dB, 35% csq 11

  • 5. Data: 2012-07-10 13:59:26
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-07-10 00:06, adamschodowy pisze:
    > te? tak macie?
    >
    > przez rok dzia?a?o bezawaryjnie, w zesz?ym tygodniu problemy: modem od rana
    > miga na zielono, czyli nie rejestruje sie w sieci. drugi dzien to samo,
    > potem w nocy (3-4rano) widzialem jak blyskal poprawnie, na niebiesko. ale
    > rano i pó 1/4 niej przez ca?y dzien znów zielono - wyrejestrowany. potem przez
    > jeden, dwa dni wszystko OK. dzi? znow zielono. modem nie ruszany z miejsca,
    > tylko na pocz?tku tych "przygód" dla pewno?ci przetar?em styki SIM-a.

    24h na dobę bez zarzutu

  • 6. Data: 2012-07-10 14:45:48
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    A w jakiej lokalizacji: Wrocław, Katowice, Warszawa, Gdańsk, Szczecin,
    Lublin, ...?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2012-07-10 15:06:06
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 10.07.2012 00:06, adamschodowy pisze:
> [...]
    > jeden, dwa dni wszystko OK. dziś znow zielono. modem nie ruszany z miejsca,
    > tylko na początku tych "przygód" dla pewności przetarłem styki SIM-a.

    bytom. działa 100%, ale pomimo anteny zewnętrznej zasięg pływa od 51 do
    80% Innych szczegółów nie podam bo modem wetknięty w router

  • 8. Data: 2012-07-10 20:33:56
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    adamschodowy wrote:
    > też tak macie?

    Zero problemów w różnych lokalizacjach. Ale lokalnie problemy się
    zdarzają - ruch się nieco zwiększył, a tym samym zasięg sieci zmniejszył
    się. Widać to zwłaszcza w godzinach, gdy ruch jest większy. Dotyczy to
    jednak osób, które pracują na samym skraju zasięgu sieci.

    Niektóre nadajniki są konserwowane lub przenoszone z masztów Orange na
    lokalizacje Plusa, ale to byłby racej jednorazowy zanik sygnału.

    Może czas pomyśleć o antenie albo chociaż przedłużaczu USB?

    Jakub

  • 9. Data: 2012-07-11 01:38:15
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > dzisiaj:
    >
    > -85dB, 45%, csq 14
    > , chwilami
    > -91dB, 35% csq 11

    centrum stolicy, praga pn, koleżanka na żoliborzumiałą podobne prześcia, ale
    od wczoraj śmiga więc to pewnie przejściowe

  • 10. Data: 2012-07-11 13:29:19
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > centrum stolicy, praga pn, koleżanka na żoliborzumiałą podobne prześcia,
    > ale od wczoraj śmiga więc to pewnie przejściowe

    jednak nie przejściowe - dziś od rana znów zero szans na zarejestrowanie w
    sieci