  • 1. Data: 2012-07-07 17:31:47
    Temat: Nawigacja GPS dla SAMSUNG S-3550 SOLID
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Kupiłem telefon SAMSUNG GT S3550 SOLID i szukam do niego programu, który
    odczytałby dane z logera GPS-a po Wi-Fi. Najlepiej, jakby miał mapę, ale i
    bez tej funkcjonalności będę zadowolony. Próbowałem już zainstalować:
    http://www.amazegps.com/wap.php - ale na liście nie ma mojego telefonu
    http://www.sciagnij.pl/programy/p/Mobile-GPS-Nawigac
    ja-WeTravel/11817/1 -
    ale telefon twierdzi, że: "Błąd java - autoryzacja się nie powiodła".
    Może ma ktoś sparwdzone dla tego telefonu rozwiązanie.

  • 2. Data: 2012-07-07 17:40:14
    Temat: Re: Nawigacja GPS dla SAMSUNG S-3550 SOLID
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 7 Jul 2012 17:31:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > ale telefon twierdzi, że: "Błąd java - autoryzacja się nie powiodła".
    > Może ma ktoś sparwdzone dla tego telefonu rozwiązanie.

    A w jaki sposób udało ci się do niego zamontować Wifi?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2012-07-07 17:45:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:rz0hdalxocyr$.dlg@lepper.institute.com...

    ja-WeTravel/11817/1

    > A w jaki sposób udało ci się do niego zamontować Wifi?

    Pewnie, że bzdury piszę. Po BT. On nie ma Wi-Fi.

  • 4. Data: 2012-07-07 19:00:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Jul 2012 17:31:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > Kupiłem telefon SAMSUNG GT S3550 SOLID i szukam do niego programu, który
    > odczytałby dane z logera GPS-a po Wi-Fi. Najlepiej, jakby miał mapę, ale i

    Stare z loggera, czy biezaca pozycje ?
    Stare trasy sie chyba jakos specjalnie odczytuje, trzeba czegos
    dostosowanego to tego loggera poszukac.

    > bez tej funkcjonalności będę zadowolony. Próbowałem już zainstalować:
    > http://www.amazegps.com/wap.php - ale na liście nie ma mojego telefonu

    wow, oni jeszcze dzialaja ?
    Ostatni news sprzed dwoch lat.

    > http://www.sciagnij.pl/programy/p/Mobile-GPS-Nawigac
    ja-WeTravel/11817/1 -
    > ale telefon twierdzi, że: "Błąd java - autoryzacja się nie powiodła".
    > Może ma ktoś sparwdzone dla tego telefonu rozwiązanie.

    Probowales sciagnac przez komputer ? Razem z plikiem jad ?

    J.

  • 5. Data: 2012-07-07 19:40:46
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Kupiłem telefon SAMSUNG GT S3550 SOLID i szukam do niego programu, który
    > odczytałby dane z logera GPS-a po Wi-Fi. Najlepiej, jakby miał mapę, ale i
    > bez tej funkcjonalności będę zadowolony.

    Ten program powinien poradzić sobie z
    odczytem aktualnej pozycji GPS , obsługuje
    zewnętrzne i wbudowane odbiorniki GPS
    rysuje mapę , ale wymaga transmisji danych
    do poprawnego działania .
    http://www.mgmaps.com/download.php

    --
    SP4OLN

  • 6. Data: 2012-07-07 22:38:40
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-07-07 17:40, Waldek Godel pisze:

    ja-WeTravel/11817/1 -

    > A w jaki sposób udało ci się do niego zamontować Wifi?

    A co tu je na zdjęciu, to może jakiś inny model ( na zdjęciu widać napis
    WiFi na panelu czołowym)?
    http://www.123klik.pl/samsung-telefon-samsung-gt-s33
    50-czarny-cht-335,id-123004#main-content

    --
    ! posłuszeństvvo !

  • 7. Data: 2012-07-07 23:46:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ja-WeTravel/11817/1
    > Probowales sciagnac przez komputer ? Razem z plikiem jad ?

    Przez komputer z JAD. I nie działa

  • 8. Data: 2012-07-08 00:05:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SP4OLN" <S...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > odczytem aktualnej pozycji GPS , obsługuje
    > zewnętrzne i wbudowane odbiorniki GPS
    > rysuje mapę , ale wymaga transmisji danych

    Dzięki. Wydaje się, że zadziałało.

  • 9. Data: 2013-02-12 20:56:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jtaaqp$sjf$1@inews.gazeta.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Przez komputer z JAD. I nie działa

    Te Solidy chyba nie czytaja .jad. Czytaja za to .jar.
    --
    TA