  • 1. Data: 2012-07-07 15:42:32
    Temat: Play pogrywa. Odcinek 3432.
    Od: TGor <t...@g...peel>

    Play zgodnie z prastarą tradycją szmoncesową zamiast papieru toaletowego
    oferuje "wyśmienity papier szmerglowy".

    Od kilku tygodni wisi błędna oferta przedłużenia umowy dla kl.
    biznesowych. RePlay All Inclusive Max dla Firm. Nie można z niej
    skorzystać (z innych można, ale nie z tej). Mamy plus dodatni tejże:
    darmowe SMSy za zakup przez www. Na dezinfolinii już tego bonusu nie ma.
    Dlaczego nie można?

    Odpowiedź dezinfolini w stylu: "Pana wieszak jest pusty więc kolega dał
    panu płaszcz sąsiedni." Oczywiście doliczając "za zgubiony numerek".
    Wszak za wywieszony płaszcz, eee, ofertę Play nie odpowiada...

    Najzabawniejsze, że wyjaśniają to błędem w regulaminie ale przypadkiem i
    regulamin i oferta są zgodne. ;-)

    I teraz: uznają reklamację, podmienią regulamin? Jak zagra Play?

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 2. Data: 2012-07-07 15:54:03
    Temat: Re: Play pogrywa. Odcinek 3432.
    Od: W <w...@w...pl>

    SOT:

    TGor wystukał, co następuje:

> [...]
    > biznesowych. RePlay All Inclusive Max dla Firm. Nie można z niej
    > skorzystać (z innych można, ale nie z tej). Mamy plus dodatni tejże:

    no to skoro za zakup przez www to po kiedo dzwonisz na partyline? ;-P

    bp,nmsp ;-)

  • 3. Data: 2012-07-08 07:26:35
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 07 Jul 2012 15:42:32 +0200, TGor <t...@g...peel> wrote:

> [...]
    >regulamin i oferta są zgodne. ;-)
    >
    >I teraz: uznają reklamację, podmienią regulamin? Jak zagra Play?

    Napisz na forum play tutaj:
    http://forum.blogplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Pl
    ay
    albo wyślij przez play24 reklamacje i tyle

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-07-08 18:28:13
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-07-08 07:26, dizel wrote:

    > Napisz na forum play tutaj:
    > http://forum.blogplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Pl
    ay
    > albo wyślij przez play24 reklamacje i tyle
    >
    > Pozdrawiam

    Dzięki. "Nigdy bym na to nie wpadł."

  • 5. Data: 2012-07-08 18:29:00
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-07-07 15:54, W wrote:

    > no to skoro za zakup przez www to po kiedo dzwonisz na partyline? ;-P
    >
    > bp,nmsp ;-)

    A jak tobie nie działa, dzwonisz do cioci? :-D

  • 6. Data: 2012-07-08 22:05:42
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "TGor" <t...@g...peel> napisał;

    > A jak tobie nie działa, dzwonisz do cioci? :-D

    Po co ma dzwonić? Pewnie pisze reklamację na play24. Oni dość szybko odpisują.

  • 7. Data: 2012-07-09 09:10:26
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-07-08 22:05, Tomek wrote:

    > Po co ma dzwonić? Pewnie pisze reklamację na play24. Oni dość szybko
    > odpisują.

    Thank you captain Obvious. A ja byłem ciekaw, co białko na dezinfolini
    zezna.

  • 8. Data: 2012-07-11 17:45:20
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-07-08 22:05, Tomek wrote:

    > Po co ma dzwonić? Pewnie pisze reklamację na play24. Oni dość szybko
    > odpisują.

    No to zgadnij: odpisali? Nie odpisali?
    I jeszcze jedno: nigdy Ci nie odpisali nie na temat?
    Bo mi w 4/10 tak.

  • 9. Data: 2012-07-11 21:23:34
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "TGor" <t...@g...peel> napisał:

    > No to zgadnij: odpisali? Nie odpisali?
    > I jeszcze jedno: nigdy Ci nie odpisali nie na temat?
    > Bo mi w 4/10 tak.

    Mi zawsze odpisywali w ciągu 24h, a nie na temat, czyli jakieś typowe regułki to
    może też 4/10 jak u Ciebie, ale ponawiałem zapytanie, dając do zrozumienia, że
    nie chcę, żeby mi robot odpisywał nie na temat, lecz żywa osoba, no i się wtedy
    odzywał ktoś realny już na temat.