  • 1. Data: 2012-07-10 11:06:49
    Temat: Jaki prepaid - dla emeryta
    Od: "Walunek" <w...@w...pl>

    Chce kupic dziadkowi jakiegos prepaida.
    W jakiej sieci jest teraz dlugo wazne konto na dzwonienie i odbieranie przy
    malych doladowaniach?
    Mysle o Orange.

  • 2. Data: 2012-07-10 12:21:51
    Temat: Re: Jaki prepaid - dla emeryta
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Chce kupic dziadkowi jakiegos prepaida.
    > W jakiej sieci jest teraz dlugo wazne konto na dzwonienie i odbieranie
    > przy malych doladowaniach?
    > Mysle o Orange.

    ja to nie rozumiem co zrobiła Heyah... co miesiąc samo z siebie przedłuża mi
    się konto i nie muszę nic doładowywać... długo będzie trwała ta promocja?

  • 3. Data: 2012-07-10 12:28:08
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Lip, 11:06, "Walunek" <w...@w...pl> wrote:
    > Chce kupic dziadkowi jakiegos prepaida.
    > W jakiej sieci jest teraz dlugo wazne konto na dzwonienie i odbieranie przy
    > malych doladowaniach?
    > Mysle o Orange.

    Play,
    Wartość doładowania: 5-300 zł
    Ważność połączeń wychodzących: 365 dni
    Ważność połączeń przychodzących: 455 dni
    http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/opcje/

    Ircys

  • 4. Data: 2012-07-10 13:09:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 10 Jul 2012 11:06:49 +0200, Walunek wrote:
    > Chce kupic dziadkowi jakiegos prepaida.
    > W jakiej sieci jest teraz dlugo wazne konto na dzwonienie i odbieranie przy
    > malych doladowaniach?
    > Mysle o Orange.

    1. Play: 5zl, rok wychodzacych, 5 kwartałów przychodzących.
    2. T-mobile: rok od ostatniego zdarzenia (ale wyglada ze chca od tego
    uciekac, wiec się upewnij czy jeszcze mozna miec jakas taryfe na
    tych warunkach).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2012-07-10 13:12:20
    Od: "Walunek" <w...@w...pl>

    > 1. Play: 5zl, rok wychodzacych, 5 kwartałów przychodzących.
    Play odpada bo nie da sie do nich wysylac sms ze strony WWW

    > 2. T-mobile: rok od ostatniego zdarzenia (ale wyglada ze chca od tego
    > uciekac, wiec się upewnij czy jeszcze mozna miec jakas taryfe na
    > tych warunkach).
    T-mobile schodzi na psy. Mam u nich komorke i jest coraz gorzej. Nie chce
    wsadzac innych na mine.

  • 6. Data: 2012-07-10 13:23:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 10 Jul 2012 13:12:20 +0200, Walunek wrote:
    > Play odpada bo nie da sie do nich wysylac sms ze strony WWW

    > T-mobile schodzi na psy. Mam u nich komorke i jest coraz gorzej. Nie chce
    > wsadzac innych na mine.

    Skoro juz podjales decyzje, ze wybierasz ,,Porencz polska'', to po co
    było pytac? :-)

  • 7. Data: 2012-07-10 13:49:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Walunek nabazgrał(a):

    > T-mobile schodzi na psy. Mam u nich komorke i jest coraz gorzej. Nie chce
    > wsadzac innych na mine.

    A coś więcej bo mam TT i działa dobrze do tego powiększyli pakiety danych o
    nowe opcję, jak dla mnie idzie na lepsze.

  • 8. Data: 2012-07-10 14:35:49
    Od: "Walunek" <w...@w...pl>

    > A coś więcej bo mam TT i działa dobrze do tego powiększyli pakiety danych
    > o nowe opcję, jak dla mnie idzie na lepsze.

    moze faktycznie przesadzilem z narzekaniem.
    A co sadzicie o tym?
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/startery
    12 miesiecy wychodzace i przychodzace.

  • 9. Data: 2012-07-10 14:43:16
    Od: "Walunek" <w...@w...pl>

    a co sadzicie o Plus?
    http://nakarte.plus.pl/prepaid/chce_zostac_klientem.
    html

    Jest moze jakas strona WWW gdzie mozna zobaczyc porownanie prepaidow ze
    wszystkich sieci?
    waznosc kont, oplaty, ile trzeba zasilac itp.

  • 10. Data: 2012-07-11 13:05:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Walunek" napisał w wiadomości grup
    >T-mobile schodzi na psy. Mam u nich komorke i jest coraz gorzej. Nie
    >chce wsadzac innych na mine.

    Mamy przenosnosc numerow, wiec niby nie wsadzasz.

    J.