  • 1. Data: 2012-07-09 09:46:23
    Temat: Plusowa bramka email->SMS
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Hej,
    w Plusie od samego poczatku dzialala bramka email->SMS, a od dwu dni
    jakoby juz jej nie bylo.
    Czy ktos wie cos "w miare oficjalnego"? Awaria czy likwidacja uslugi?

  • 2. Data: 2012-07-10 21:57:30
    Temat: Re: Plusowa bramka email->SMS
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości
    > Hej,
    > w Plusie od samego poczatku dzialala bramka email->SMS, a od dwu dni
    > jakoby juz jej nie bylo.
    > Czy ktos wie cos "w miare oficjalnego"? Awaria czy likwidacja uslugi?

    http://www1.plus.pl/bsm/ ??

    erg

  • 3. Data: 2012-07-10 23:28:43
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotr Karocki <p...@i...org> wrote:
    > Hej,
    > w Plusie od samego poczatku dzialala bramka email->SMS, a od dwu dni
    > jakoby juz jej nie bylo.
    > Czy ktos wie cos "w miare oficjalnego"? Awaria czy likwidacja uslugi?

    To chyba chwilowa awaria, dzisiaj po południu dostałem 3 smsy wysłane
    na @text.plus.pl w ciągu ostatnich 3 dni.

    a.

  • 4. Data: 2012-07-12 19:54:54
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > To chyba chwilowa awaria, dzisiaj po południu dostałem 3 smsy wysłane
    > na @text.plus.pl w ciagu ostatnich 3 dni.
    Owszem, niepotrzebnie sie martwilem ze wylaczyli taka fajna usluge,
    unikalna zdaje sie zreszta.

    Chociaz jak przedtem zawsze bylo od razu dostarczanie, to teraz, po tym
    chwilowym zniknieciu, czasem przychodzi z duzym opoznieniem.