  • 101. Data: 2014-12-09 10:46:34
    Temat: Re: Aero2
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-08 o 12:43, Poldek pisze:

    > U mnie tak samo - typowy stacjonarny router do sieci typu ethernet.
    > Ale posiada z tyłu gniazdko USB, do którego wpinam modem 3G, do modemu
    > antenka za okno. Kiedy przełączę router na korzystanie z modemu 3G,
    > wtedy w panelu kontrolnym routera przy połączeniu 3G pojawiają się
    > przyciski Connect i Disconnect.

    U mnie tylko wstępna konfiguracja, czyli wybór operatora, modemu i
    rodzaju połączenia. Nie innych opcji. Zresztą do niczego mi nie są
    potrzebne, bo w praktyce ten restart połączenia niczym się nie różni od
    restartu całego routera. No może paroma sekundami opóźnienia, ale trudno
    to zauważyć w stosunku do tego jak taki* manewr przeprowadzam na telefonie.

    * Taki tzn. restart samego połączenia.

  • 102. Data: 2014-12-09 10:47:16
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-08 o 12:21, Poldek pisze:

    > Już tłumaczę - Solorz pozbiera na kupkę te pięciozłotówki i akurat mu
    > starczy, żeby zapłacić za parę tys. numerów IP. Na prąd do BTSów już
    > będzie musiał wziąć z czego innego.

    No ale ktoś tu pisał że takie adresy nie trzeba płacić. To po jedno, a
    po drugie Aero2 ma wewnętrzną sieć i to z niej przydziela wewnętrzne
    adresy.

    A tak nawiasem to kto internet nadzoruje do tego stopnia że może za ten
    nadzór pobierać od dostawców opłaty?

  • 103. Data: 2014-12-09 12:22:46
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:

    > No ale ktoś tu pisał że takie adresy nie trzeba płacić. To po jedno, a
    > po drugie Aero2 ma wewnętrzną sieć i to z niej przydziela wewnętrzne
    > adresy.

    Ten co pisał, że nie trzeba płacić pisał też, że trzeba płacić.
    Swięty Mikołaj adresów IP z klasy publicznej nie przynosi.

  • 104. Data: 2014-12-09 12:25:26
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > 20mln + swiadczenie usługi BDI...

    Więc wszystko się zgadza. ZS wpłacił 20 milionów i korzystam z BDI.
    Właśnie tego posta wysyłam bezpłatnie :-)

  • 105. Data: 2014-12-09 13:18:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...pl ...

    > Więc wszystko się zgadza. ZS wpłacił 20 milionów i korzystam z BDI.
    > Właśnie tego posta wysyłam bezpłatnie :-)

    Tak to jest, ze jak dyskusja zbyt długa to sie zapomina o czym się
    dyskutuje...

    Czy ja twierdze, ze darmowe BDI nie istnieje? Pamietasz w ogole o czym ja
    pisze i na co odpowiadasz?

  • 106. Data: 2014-12-09 22:56:55
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:

> [...]
    > to zauważyć w stosunku do tego jak taki* manewr przeprowadzam na telefonie.

    Czyli jednak możesz rozłączyć i złączyć bez rebootowania całego routera.

  • 107. Data: 2014-12-09 22:59:59
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Marek wrote:

    > Hellio, mamy ipv6.

    Gdzie mamy to ipv6?
    Chyba nie w Aero2.
    Ani u żadnego komercyjnego opa w Polsce.

  • 108. Data: 2014-12-09 23:04:55
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > dyskutuje...
    >
    > Czy ja twierdze, ze darmowe BDI nie istnieje? Pamietasz w ogole o czym ja

    Tak, o tym, że chciałeś sprzedać nie swoje pole za 400 milionów.
    Wywiesiłeś więc na tym polu baner z plandeki: tanio pole sprzedam, 400
    milionów. Nikt nie dzwonił, więc w końcu ktoś inny sprzedał to pole
    Solorzowi za 20 milionów i zobowiązał Solorza do przepuszczania ludzi
    idących pieszo przez to pole. Obraziłeś się, że orżnęli cię do spółki na
    380 milionów i postanowiłeś jeździć samochodem okrężną drogą.

  • 109. Data: 2014-12-10 00:12:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 09 Dec 2014 22:59:59 +0100, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:
    > Gdzie mamy to ipv6?
    > Chyba nie w Aero2.
    > Ani u żadnego komercyjnego opa w Polsce.

    Orange od 2013.

    --
    Marek

  • 110. Data: 2014-12-10 01:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...pl ...

> [...]
    > idących pieszo przez to pole. Obraziłeś się, że orżnęli cię do spółki
    > na 380 milionów i postanowiłeś jeździć samochodem okrężną drogą.

    Niestety nic nie zrozumiałes co ta smieszna przypowiastka pokazuje. A ja
    nie bedę tłumaczył ponownie, skoro zrouzmieć nie chcesz.